1 Laatst bewerkt door Laura's Bakery (21-09-2010 15:05)

Onderwerp: Cupcakes!!! Toblerone, Oreo en hazelnoot/choco

http://2.bp.blogspot.com/_jyHEZLO-Gzo/TJSSHoBFsFI/AAAAAAAAAmE/aJa4DrZfk0M/s400/Toblerone+5.JPG

Met deze overheerlijke Toblerone cupcakes doe ik mee aan een wedstrijd. De holland's cupcake contest. Wie had er ooit gedacht dat ik aan een wedstrijd mee zou doen? Je kunt er nog een leuk prijzenpakket mee winnen ook. Vanaf morgen kan je hier (www.hollandscupcakechallenge.blogspot.com) stemmen.

Als jullie zouden willen stemmen  O-)  zou dat echt onwijs tof zijn  :Y   :D

(door het beslag heb ik stukjes toblerone gedaan en gehakte amandelen, door de crème zit schaafsel en cacaopoeder, hij is ook gevuld met de crème)

http://1.bp.blogspot.com/_jyHEZLO-Gzo/TJe6EAx_bpI/AAAAAAAAAmo/MaK9TJQOLBs/s1600/verjaardag+lekkers+1.jpg

De oreo cupcakes heb ik gemaakt voor mijn 20ste verjaardag. Er zitten stukjes door het beslag en de crème heen. Ook superlekker, had achteraf met deze ook nog mee kunnen doen met de wedstrijd :)

http://1.bp.blogspot.com/_jyHEZLO-Gzo/TJe6GDnkf2I/AAAAAAAAAmw/GEXok308aI4/s1600/verjaardag+lekkers+3.jpg

Ook deze hazelnoot/choco cupcakes waren voor mijn verjaardag. Stukjes door het beslag en ook nog stukjes chocola door de crème.

Ik heb ook nog een taart gemaakt, deze zet ik in de taartenparade op zijn plekje.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

2

Re: Cupcakes!!! Toblerone, Oreo en hazelnoot/choco

Ik vind ze alledrie er overheerlijk uitzien. Ik had bij de laatste 2 ook gekozen voor een toef. Die eerste ziet er door de toef nóg lekkerder uit....

Heel mooi hoor!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

Ik wilde ook een toef maken maar omdat ik stukjes door de crème had gedaan verstopte mijn spuitmondje constant (weer wat geleerd). Uit frustratie (en visite die bijna kwam) maar zo opgelost. Ze waren er gelukkig niet minder lekker om.

Groetjes Laura

4

leuk! Dat de beste mag winnen  :lol:

haha inderdaad! De jouwe ziet er ook erg lekker uit, moest wel lachen dat je met meer dan 1 reep aan de slag bent gegaan, was ik niet opgekomen  :lol:

Groetjes Laura

6

Hoi Laura, dat ziet er erg lekker uit allemaal!  :9  Ik had zelf ook mee willen doen, maar helaas geen tijd gehad, misschien volgende maand...
Ik wilde je alleen nog even laten weten dat je linkje niet werkt, ik zou hem even aanpassen als ik jou was. :)

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

7

Hmmm die zien er heerlijk uit! Dit de juiste link waar je kan stemmen:
http://hollandscupcakechallenge.blogspot.com/

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

8

Ziet er heerlijk uit!
Succes met de wedstrijd!

Bedankt, ik heb de link aangepast.

Je kunt nu op mij stemmen! Nummer 8 ben ik :)

www.hollandscupcakechallenge.blogspot.com

Je hoeft alleen maar een reactie te plaatsen met dat nummer 8 moet winnen  O-)    :P

Groetjes Laura

10

Ik wil best stemmen, maar dan wil ik ook proeven :lol:
Je toblerone cc's zien er echt verrukkelijk uit :9   :9

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

11

Heb je een recept van die Toblerone?
Vind ik er zo lekker uit zien!

Geniet van elke dag alsof het de laatste is!
Groetjes van Mierzoet.

Owww, wat ziet dat er lekker uit :Y
Ik heb gelijk trek,
laat ik nu vorige week mijn tobeleronereep helemaal opgegeten hebben :(

Jammie, jammie!

Mierzoet schreef:

Heb je een recept van die Toblerone?
Vind ik er zo lekker uit zien!

Het is eigenlijk heel eenvoudig. Ik heb de cupcakemix van funcakes gebruikt en daar heb ik stukjes toblerone en gehakte amandelen doorheen gespateld. Voor de toef heb ik de mix voor botercrème gebruikt met daardoorheen geschaafde toblerone en cacaopoeder. Op de toef nog wat schaafsel en een stukje toblerone. Et voila, klaar!

Ik heb deze cupcakes ook nog gevuld met de botercrème, niet teveel anders wordt het een beetje too much.

Groetjes Laura