1

Onderwerp: vraagje over babyvoetjes uitsteker/mal

op veel babytaarten zie ik kleine voetjes afgebeeld staan,
ik heb gekeken in de webshop maar zag wel de patchwork cutters van baby waar ook zo'n setje voetjes op staat maar daar kun je toch alleen maar een afdruk mee maken of heb ik het mis.??
en een grote metalen uitsteker van een voetje dat is weer veel de groot.

snappen jullie wat ik bedoel anders wil ik wel even een voorbeeldje plaatsen van een taart....
graag had ik geweten welke ik daarvoor moet bestellen..

alvast bedankt voor het reageren..groetjes

Re: vraagje over babyvoetjes uitsteker/mal

nee patchworkcutter zijn in principe om dingen we uit te steken maar kunnen daarnaast ook al stempel gebruikt worden.
de voetjes druk je eerst als stempel in je taart oid. Dan steekt je hem uit, zoals je met iedere patchworkcutter doet en je plakt de onderdelen op de plek waar je net hebt gestempeld.
Normaal hoeft dit niet zo, maar dan weet je iig waar de teentjes precies moeten ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Re: vraagje over babyvoetjes uitsteker/mal

tipsytaartje schreef:

nee patchworkcutter zijn in principe om dingen we uit te steken maar kunnen daarnaast ook al stempel gebruikt worden.
de voetjes druk je eerst als stempel in je taart oid. Dan steekt je hem uit, zoals je met iedere patchworkcutter doet en je plakt de onderdelen op de plek waar je net hebt gestempeld.
Normaal hoeft dit niet zo, maar dan weet je iig waar de teentjes precies moeten ;)

bedankt tipsytaartje,

dan ga ik voor de patchworkcutter, :thumb: 
het lijkt me eigenlijk best een gepriegel zeker als je iets van 20 voetjes moet maken..  ik had gehoopt dat er een makkelijke uitsteker van was----of ben ik nu wel heel lui--- :/