1

Onderwerp: mening nodig over mijn boetseersel en puzzelwerkje

Heb vandaag gepuzzeld, maar ben deze keer niet echt tevreden...zit me af te vragen of ik het opnieuw moet doen met zwarte lijntjes..graag jullie mening!!

En als jullie toch bezig zijn...vinden jullie mijn koNIJN voldoende lijken???

http://1.bp.blogspot.com/_CjamicnP0hs/TJZpfnfOyyI/AAAAAAAADrs/VjjgWsP3W3M/s400/CIMG0013.JPGhttp://2.bp.blogspot.com/_CjamicnP0hs/TJZpfPg5B5I/AAAAAAAADrk/ssQqh7xQS2s/s400/CIMG0011.JPG

Ben benieuwd!! Bedankt alvast!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

Re: mening nodig over mijn boetseersel en puzzelwerkje

Het puzzelplaatje is moeilijk te zien natuurlijk zonder de zwarte lijntjes, vind het zo ook wel leuk,anders even MET lijntjes proberen en showen, je geboetseerde nijn is helemaal toppie!!!

Groetjes Darlene

3

Ik denk, dat je puzzelplaatje met (dunne) lijntjes wat sprekender wordt. En de echte Nijntje-tekeningen hebben ook een lijntje. En je geboetseerde Nijn is absoluut herkenbaar, hoor.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Bedankt dames! @e.b.m, ja dat dacht ik dus ook...nu is het 'net'niet'..maar heb alleen nog zwarte fondant en wil de lijntjes met zwarte marsepein maken. Ik kan lastig kracht zetten met mijn hand..en dat is lastig met een sugar gun en fondant. Dus woensdag opnieuw proberen!

5

ik vind overigens ook dat Nijntje's armen te lang zijn..

6

Ik vind je puzzelplaatje erg mooi hoor! maar net wat de anderen ook zeggen, een een dun zwart randje is het miss echt af. Succes! En je nijn, tja die vind ik super! En die armen zijn niet te lang hoor, tenminste dat was mij nog niet opgevallen toen ik je verhaaltje nog niet had gelezen! :thumb:

ik vind ze alletwee leuk zo, ik vind het zwarte lijntje absoluut niet nodig hij is hartstikke duidelijk en netjes zo. :)

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

8

Hi, vindt het puzzelplaatje ook mooi, maar met een dun zwart lijntje is het helemaal af. Wat help om minder kracht te hoeven zetten als je fondant in de sugargun stopt is wat crisco erbij doen. Bij mij gaat het dan soms nog veel sneller dan met marsepein.
Jouw geboetseerde Nijntje is ook erg leuk!

Succes!

9

ik denk toch ook dat ik voor het zwarte lijntje ga. Crisco bij de fondant doe ik al wel, maar het gaat gewoon niet zo snel en soms moet ik dan best wat kracht gebruiken.Misschien moet ik nog meer gebruiken.. Tegenwoordig (Sinds een maandje oid) gaat dat niet meer zo goed. Mijn rechterhand kan weinig tot geen kracht zetten (kan geen pan optillen bijv.), waarschijnlijk door het vele taarten. 

Dank jullie voor alle tips e.d!

10

Judy schreef:

ik denk toch ook dat ik voor het zwarte lijntje ga. Crisco bij de fondant doe ik al wel, maar het gaat gewoon niet zo snel en soms moet ik dan best wat kracht gebruiken.Misschien moet ik nog meer gebruiken.. Tegenwoordig (Sinds een maandje oid) gaat dat niet meer zo goed. Mijn rechterhand kan weinig tot geen kracht zetten (kan geen pan optillen bijv.), waarschijnlijk door het vele taarten. 

Dank jullie voor alle tips e.d!

Dat klinkt niet goed als je niet veel kracht kan zetten met jouw hand... rsi verschijnselen door het vele taarten bakken ;)  Doe maar voorzichtig... straks kan je geen taartje meer bakken... dat lijkt me echt een pretje.
Sterkte en succes met de lijntje... ben benieuwd.

11

ja, met randjes is het toch mooier...heb hem af, zal hem morgen fotograferen..

12

ben heel benieuwd, want ik vond hem al erg mooi.
Heb je hem helemaal opnieuw gemaakt?

13

http://1.bp.blogspot.com/_CjamicnP0hs/TJjBrW7xVjI/AAAAAAAADsI/RgibPbM5Cjk/s400/CIMG0016.JPG

Dit is 'em uiteindelijk. Ik heb de lijntjes er op gelegd.Dat wilde ik eerst proberen zodat ik mijn hand ietsje meer rust kon geven..en ik vind hem eigenlijk niet slecht..jullie?

Ik mis een stukje zie ik nu! Tussen de benen van dat ene varkentje!

14

en een armpje van het varkentje en een beentje van het linker beertje.

hij is leuk!