Onderwerp: Blossoms in burgundy en pink
Met de collega's van mijn man zouden we gaan barbecuen. Mooi weer een gelegenheid voor mij om een taart te maken, natuurlijk. Ik had beloofd niet een te grote taart te maken, want tja, "zo na een bbq zal iedereen wel al bijna vol zijn". Maar hij was prachtig hoog geworden en dus waren de taartstukjes alsnog niet klein geworden. Maar alles ging schoon op en ik kreeg volop complimenten
. Nou kijk, en daar doe je het toch voor.
De taart is ingespiekt van Brenda. (THNX, Brenda!) Wel heb ik iets andere bloemen gebruikt en wat drukker gedecoreerd, maar het is overduidelijk Brenda haar ontwerp, hoor.
De taart was gevuld met bosvruchtenbavaroise op een laagje viervruchtenjam met Zwitserse room. Ik kreeg van meerdere gasten te horen, dat ze dit een heerlijk frisse combinatie vonden.
O ja, ik heb nadat ik al het e.e.a. aan foto's had genomen, nog wat extra bloemetjes op de taart gedaan. Het verschil kan je zien op de 2e foto.
Hier komen de foto's:

Ook even een foto van de vulling, want kijk: de kleur van de vulling paste ook nog bij de bloemen, hahaha!

Van de overgebleven fondant en bloemen heb ik nog cupcakes gemaakt. Om die te zien even klikkerdeklik hierop.
Bedankt voor het kijken!
Je cupcakes vind ik ook super trouwens.