Onderwerp: cc parade!!
Het blijven toch eigenlijk mijn favorieten om te bakken en te verzieren!
zwembandjes voor de diploma zwemmers:
met ster:
hello kitty:
lego:
allemaal beestjes om uit te delen:
bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het blijven toch eigenlijk mijn favorieten om te bakken en te verzieren!
zwembandjes voor de diploma zwemmers:
met ster:
hello kitty:
lego:
allemaal beestjes om uit te delen:
bedankt voor het kijken!
wat een variatie heel mooi gemaakt 
Leuke parade. Ik vind de lego poppetjes erg leuk gedaan!
Zooo, jij bent goed bezig geweest! Ziet er leuk uit allemaal! 
wauw! Echt leuke cupcakes!
Kan je me vertellen hoe je de legopoppetjes hebt gemaakt? Mijn broertje studeert binnenkort af bij LEGO en dan vind ik het wel leuk om iets te maken in die trant.
En je beestencupcakes vind ik toch echt wel heel geweldig! Hoe heb je die gemaakt?
groetjes, Wendie
Heel leuk gedaan!!
De laatste foto heb ik opgeslagen voor ideetjes. 
wauw! Echt leuke cupcakes!
Kan je me vertellen hoe je de legopoppetjes hebt gemaakt? Mijn broertje studeert binnenkort af bij LEGO en dan vind ik het wel leuk om iets te maken in die trant.
En je beestencupcakes vind ik toch echt wel heel geweldig! Hoe heb je die gemaakt?
groetjes, Wendie
Hoi Wendy,
de lego mannentjes heb ik gemaakt met een uitsteker van ikea drommar (grote bak met meerdere vormpjes) ik heb de kleinste vierkant gebruikt die heeft van zich zelf afgeronde hoeken en deze geeft een perfect vorm van de hoofdjes en jasje van de mannentjes. De rest is met de hand bij gesneden een beetje knippen en plakken dus!
De beesten cctjes zijn net als de lego mannentjes vooral door handmatig snijwerk ontstaan een beetje boetseren. Echte tips heb ik hier niet voor, ik doe veel op gevoel en dat is moeilijk uit te leggen. Gewoon proberen dus! Succes!!
groetjes Esther
Heel leuk gedaan!!
De laatste foto heb ik opgeslagen voor ideetjes.
Hoi Yvonna,
Dat vind ik zelf ook het leukst aan de site lekker ideeen opdoen van elkaar!Voel me vereerd dat je cctje als inspiratie/idee bewaard. Succes!!
groetjes Esther
ohh die diertjes vind ik´
echt helemaal geweldig!!

leuk!
leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren