Re: schattige nieuwe mallen :)
Die mallen ga ik zeker halen op de beurs.
Hele leuke cupcakes 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » schattige nieuwe mallen :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die mallen ga ik zeker halen op de beurs.
Hele leuke cupcakes 
ik wil niet vervelend doen maar de foto's zijn identiek aan die van de site van ellenscreative. Heb je ze nou zelf gemaakt of is dit reclame of gebruikt ze gewoon jou foto's dat kan natuurlijk ook
O wat zijn ze leuk!!!
tipsytaartje schreef:zoals je inmiddels weet mag dat wel, geen link, maar wel de naam
Mocht er nog wat onduidelijk zijn, sla de regels van het forum er anders even op na
![]()
Sta jij op de beurs ook bij ellen?
Ja inderdaad, inderdaad niet de regels nagelezen maar had een paar keer gezien dat je niet naar een andere website mocht linken.. dus ik dacht ook de naam.. nee dus
Voor de volgende keer.
T was zeker niet bedoeld om de info niet te willen delen.. in tegendeel
![]()
Ja ik ga mee naar de beurs! Lijkt me super leuk om een keer mee te maken dus als je wil weten wie ik ben
misschien voor of na de beurs, maar ik heb waarschijnlijk geen of bijna geen tijd om rond te lopen. Ik weet niet hoe druk het normaal bij T&T bij Ellen is, maar ik heb vorig jaar bijna aan 1 stuk achter de stand gestaan.
Werk je trouwens bij Ellen ofzo, zie dat zij ook gebruik maakt van jouw foto's. Gave foto's trouwens, waar heb jij leren fotograferen?
ik wil niet vervelend doen maar de foto's zijn identiek aan die van de site van ellenscreative. Heb je ze nou zelf gemaakt of is dit reclame of gebruikt ze gewoon jou foto's dat kan natuurlijk ook
nee hoor geen reclame, koop mn spullen vaak bij haar want ik woon er vlak bij... soms mail ik haar wat foto's om te laten zien wat ik er van heb gebakken
En om soms vraagt ze of ze een foto mag gebruiken idd vandaar
Tessje schreef:tipsytaartje schreef:zoals je inmiddels weet mag dat wel, geen link, maar wel de naam
Mocht er nog wat onduidelijk zijn, sla de regels van het forum er anders even op na
![]()
Sta jij op de beurs ook bij ellen?
Ja inderdaad, inderdaad niet de regels nagelezen maar had een paar keer gezien dat je niet naar een andere website mocht linken.. dus ik dacht ook de naam.. nee dus
Voor de volgende keer.
T was zeker niet bedoeld om de info niet te willen delen.. in tegendeel
![]()
Ja ik ga mee naar de beurs! Lijkt me super leuk om een keer mee te maken dus als je wil weten wie ik ben
misschien voor of na de beurs, maar ik heb waarschijnlijk geen of bijna geen tijd om rond te lopen. Ik weet niet hoe druk het normaal bij T&T bij Ellen is, maar ik heb vorig jaar bijna aan 1 stuk achter de stand gestaan.
Werk je trouwens bij Ellen ofzo, zie dat zij ook gebruik maakt van jouw foto's. Gave foto's trouwens, waar heb jij leren fotograferen?
hmm ja ik hoorde al dat het behoorlijk druk kan zijn misschien erna dan
nee hoor werk er niet maar kom er vaak even rond kijken en vroeg of ze hulp nodig had met de beurs.. 
vind foto's maken erg leuk en ben natuurlijk bijSimone geweest!
ik had het inmiddels gevonden dat je bij simone bent geweest ja, zie wel een duidelijk verschil, gaaf zeg, moet ik ook maar eens doen
ja t kan echt vreselijk druk zijn. vorig jaar heeft het continu minimaal 4 rijen dik gestaan, behalve het laatste uurtje, toen werd het wat rustiger. Dus zorg dat je wat te eten en te drinken bij je hebt 
Ze zijn echt weer ongeloofelijk mooi. En ook je foto's zijn super!
super leuke cc Tess !
weer bij ellen geweest ?? hahahahha

Je cc's zijn idd schattig.
En zo mooi gefotografeerd.
Superleuk dat je zo met Ellen samenwerkt en dat je meegaat naar T&T.
Oh die mallen met cupcakes heb ik ook nog willen aanschaffen...misschien moet ik ze nu toch maar op mijn verlanglijstje zetten
Ze zijn allemaal super schattig!
ik vind ze heel schattig en inderdaad wat een mooie foto's zeg gr sam
Jeej, eindelijk! Toppie!!
Helemaal zoals ik me al voorgesteld had! Verheug me nu al op de koop en het uitproberen van deze malletjes 
Erg leuk zeg.. Die cupcakejes vind ik helemala leuk!
Ze zijn erg leuk!!! 
Geweldige mallen en foto's!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » schattige nieuwe mallen :)