Re: als ik ooit nog eens opnieuw met mijn hubbie zou trouwen.....
Mooooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » als ik ooit nog eens opnieuw met mijn hubbie zou trouwen.....
Mooooi!
Wauw wat een supertaart weer, echt héél erg mooi
.
Ik vind je ideeën (en je taarten dus ook ),altijd geweldig
.
hij is natuurlijk weer geweldig!!!! Erg leuk die 3 rijen hoog balletjes afwerking!
Typisch Kwebbel, sierlijk, strak, origineel en zwarte kleuren. Kortom waanzinnig!
Inmiddels staat hij hier in mijn vitrine te pronken, wachtend op z'n definitieve plekje en hij is zooo supergaaf!!!
Heel mooi
Super mooi weer!!!!
Dit zou mijn bruidstaart ook mogen zijn hoor!
Toppie
In één woord: WAUW! Hij is prachtig
Heel erg mooi! Ongelooflijk dat je er maar 6 uur mee bezig bent geweest. Over mijn 3 laags bruidstaart (die er overigens bepaald niet mooier of ingewikkelder uitziet) deed ik ongeveer 15 uur! Dat biedt hoop voor de toekomst. Zou het dan toch waar zijn dat oefening kunst baart?
boehoehoeeeeee, ik mis hem nu al!!! denk dat ik hem nog maar eens voor de sier ga namaken voor hier in huis...
Hele mooie taart!
Leuk, die 3 randjes met pareltjes boven elkaar.
Hij is zo mooi....... Ik zou maar eens gaan overleggen met je mannetje... misschien gewoon lekker nog eens over doen.....
Jij maakt alleen maar mooie dingen hoor!!! Zou van jou wel menig cursusje willen hebben!!!
Mooooiiiiii!
Die figuren op de onderste rand (lijken wel broches), met welke vorm zijn die gemaakt? Wat een detail in de mold zeg!
Práchtig mooi!!!!!!!! zucht...
wauwie weer een super mooie taart ehh dummie echt super
ik zou ook heeeeeel graag willen weten welke moulds je gebruikt voor de broches? Ze zijn echt prachtig.
Woooooooooooooooooow super mooie taart zeg! Echt een kunstwerk.
ik heb de jewelmold van first impressions hiervoor gebruikt, die heb ik bij cakesbyBien vandaan
Prachtige taart!!
Wat een pronkstuk weer! En leuk, je hebt een nieuwe avatar!!
Wat een pronkstuk weer! En leuk, je hebt een nieuwe avatar!!
het nadeel van die avatars is alleen dat het lijkt alsof ik nog meer rimpels en wallen heb.... hij wordt elke keer zo onscherp
Die is inderdaad erg prachtig, maar dat vind ik van iedere taart van jou!!!
Welke mal heb je gebruikt oor die mooie barok embleemen?
Super taart hoor ook die wavy erg mooi weer.
Ik had al verteld op hyves dat hij super is en inderdaad de details roosje op een rondje en drie rijen parels geweldig.En als ik het goed begrijp dan ga ik hem vaak zien in de winkel van Taart en Decoratie!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » als ik ooit nog eens opnieuw met mijn hubbie zou trouwen.....