Onderwerp: Cupcakes in ikea-papiertjes
Als voorbeeld nav de vraag van joke46 (bakken&vullen)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes in ikea-papiertjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als voorbeeld nav de vraag van joke46 (bakken&vullen)
Leuk, zat ook al te twijfelen of ik ze mee zou nemen, doehet dus toch maar !! 
Ik vind je decoratie erg mooi
Kun je die papiertjes ook in een gewoon bakblik gebruiken. Ik ben zelf niet zo van de smalle cc's maar, vind de papiertjes erg mooi!
leuk!
uit ervaring kan ik zeggen dat als je ze uit het blik houdt, ze lager en dikker worden zeg maar... 
ik heb ze ook in mijn handen gehad...
maar toch niet gedaan..
heb nu wel een beetje spijt 
Ik heb wel een muffinblik maar dan niet die van de ikea. Met die van de ikea worden ze zo smal. zijn de papiertjes groot genoeg voor in het blik van bv Kaiser, zoals ik die heb?
Ik heb wel met het blik in mijn handen gestaan, maar de papiertjes niet gezien...
Ik dacht juist dat je met die smalle hoge mooie 1 persoons bekleedde taartjes zou kunnen maken.
(je weet wel met een lintje onder om de marsepein en 1 mooi bloemstukje boven op)
Leuk gedaan!
Ik had de papiertjes ook meegenomen en gewoon in mn blauwe muffinvorm van de action gezet. Dan zijn ze iets breder, zo als die van jou vind ik ze ook wel leuk 
Ik heb toevallig vandaag cc's gebakken in een normale cupcakevorm met ikeapapiertjes en.....

Ze zijn wel erg hoog dus het is niet tot aan de top gerezen. Nadat ze uit de vorm zijn gehaald gaat de bovenkant langzaam iets meer open staan.
Ziet er wel mooi uit, misschien toch eens proberen...moet toch naar IKEA:D
Ik heb toevallig vandaag cc's gebakken in een normale cupcakevorm met ikeapapiertjes en.....
Ze zijn wel erg hoog dus het is niet tot aan de top gerezen. Nadat ze uit de vorm zijn gehaald gaat de bovenkant langzaam iets meer open staan.
die zien er erg chique uit!! Mooi gelukt zonder het "hoge" bakblik hoor!
Zo ook de eerste hoor!!Mooi bekleed met de rode bloemen!
Dank jullie wel!
Ik vind het persoonlijk alleen wel jammer dat de cc-papiertjes alleen in deze kleuren verkrijgbaar zijn. Miscchien Ikea maar eens mailen 
Hoe blijven jullie bakjes zo mooi gesloten? Bij mij gaan ze naar het bakken openstaan. Of moet ik gewoon een muffinvorm gebruiken?Wie o wie heeft er een tip voor mij?
Hoe blijven jullie bakjes zo mooi gesloten? Bij mij gaan ze naar het bakken openstaan. Of moet ik gewoon een muffinvorm gebruiken?Wie o wie heeft er een tip voor mij?
Hoi Milouskia,
Ik heb ze inderdaad in een muffinvorm gebakken 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes in ikea-papiertjes