26

Re: Niet te geloven......

leuke taart... maar je bent goed gek.. ik had toen ze gezegd had heb jij lekker een tientje verdiend.. de taart in der gezicht geduwd.. dan had ik er tenminste nog wat meer lol aan gehad :D

Lekker feestelijk rond.....

27

Wat een prachtig taartje; de kleurencombinaties zijn echt heel mooi!!

En wat betreft die reactie:  :nooo

28

Katja1604 schreef:

Wauw, ben stomverbaasd over die opmerking.
Maak je zo'n mooi taartje, krijg je als dank gewoon een klap in je gezicht(zo zou die reactie iig op mij overkomen).

Groetjes, Katja

Dat was het ook hoor, maar voel me idd geweldig gesteund door jullie en ik heb lekker even geklaagd en gezeurd dus nu gaat het wel weer hoor  :lol: .

Bedankt allemaal ook voor de complimentjes !!

29

Ik las dit net. Ben sprakeloos.
eehhhh een tientje mevrouw. :think: 
En dan een tientje verdiend. :mad: 
Ja mevr gekost minimaal. maar ja u bent jarig toch of zo dus u dacht dit taartje dan wel tegen minder dan de kostprijs kon meenemen. Nou niet dus ik eet hem lekker zelf op.  :9 
Zie het helemaal voor me snel een hap nemen hahaha :D

Zou wel een goede zijn voor een tv programma. Is toch eigenlijk niet te geloven... :nooo  Een tientje....

Echt een heel leuk taartje mooie kleurencombi :thumb:

Lieve taart groetjes
Jolanda

30

Nou ja... wat een opmerking...

vind de taart superleuk

Happiness is a CAKE!!

31

Veels te mooi taartje voor zo'n krent..... Ze VERDIENT hem niet eens...

Smile and the world smiles back to you!
Liefs Mo

32

Mooi taartje voor weinig, hopelijk was dit eens maar nooit meer!!

Rare mensen heb je toch!!!

33

Je taart is echt onwij leuk en mooi,en over wat je hebt gekregen daar heb ik het niet meer over :shh: ,ben het met de andere dames eens,volgende keer betaald ze maar lekker meer,is je taart dubbel en dwars waard!!!! :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

34 Laatst bewerkt door femmie (21-09-2010 09:41)

Lot schreef:

whahaah... ik zou de taart ook zo in één keer naar binnen hebben gewerkt. Tientje terug geven en zeggen: zo heb jij mooi een tientje bespaard...

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :Y  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

35

Wat een idiote opmerking voor zo'n mooi taartje! Sommige mensen... :/

36

Leuk, zulke mensen  :s . Alsof ze jou er een heel groot plezier mee doen! Ik hoop maar dat het een heel klein taartje is  ;)

37

joyce1982 schreef:

leuke taart... maar je bent goed gek.. ik had toen ze gezegd had heb jij lekker een tientje verdiend.. de taart in der gezicht geduwd.. dan had ik er tenminste nog wat meer lol aan gehad :D

Dat dacht ik dus ook!! :lol:  :lol:

38

Wat een raar mens zeg.. en jij bent veels te lief!
Maarja, wel een prachtig taartje :D

39

wat een mooi taartje en ja is wel een lekker!!!! taartje voor 10 euro maar mijn vraag is waar heb je de sjabloon voor die bloem gehaald zoiets zoek ik al een tijdje!!!

gr.nathy

40

die opmerking slaat echt kant nog wal! maar eerst een taart voor een 10tje willen hebben en dan nog zo'n waslijst aan wensen; vind ik ook niet echt kunnen. Voor dat geld had ze moeten nemen, wat ze kon krijgen.

Groetjes, Dorothea.

41

Mensen weten echt niet wat zo'n taartje aan materiaal kost, laat staan aan tijd. Ik vind het ook lastig, kreeg laatst een aanvraag voor een bepaalde taart op mijn site.
Omdat ik al een vermoeden had dat diegene geen idee had wat dat zou gaan kosten, dat eerst maar eens gezegd (en dan reken ik niet eens zoveel extra, een paar euro voor mijn potje). Nou dat viel toch erg tegen, of dat niet wat minder kon, nou nee dus, anders ben ik zelf aan het sponsoren...
Vervelend vind ik dat wel, want je voelt je alsof je de hoofdprijs vraagt, terwijl dat bij lange na niet zo is.

Anyway, je hebt een mooi taartje gemaakt en weer wat geleerd....

42

Mooi taartje  :)  en de rest is al gezegd  ;)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

43

nathy schreef:

wat een mooi taartje en ja is wel een lekker!!!! taartje voor 10 euro maar mijn vraag is waar heb je de sjabloon voor die bloem gehaald zoiets zoek ik al een tijdje!!!

gr.nathy

Het zijn uitstekertjes : Hawaian flower van cakesbybien

Bedankt meiden !!

Bij mij is het idd zo dat ik het moeilijk vind, bang dat ze het te duur vinden of niet mooi of goed genoeg ( Heb nog nooit klachten gehad hoor !! ) en nu vroeg iemand om een taart voor een tientje, ik dacht maak dan een hele kleine, maar ja.... valt meestal toch weer groter uit.
Maar na die opmerking was ik er in ene zo klaar mee......... mensen betalen idd maar wat ik vraag, ik doe er mijn best op en anders gaan ze maar ergens anders taart halen !!

Voel me helemaal gesteund door jullie, TOP !!! :thumb:

44 Laatst bewerkt door petrawb (21-09-2010 23:20)

Marinina schreef:

Het zijn uitstekertjes : Hawaian flower van cakesbybien

leuk gedaan!! zeker meer dan 10 euro waard!!! ik heb deze hybiscus vorige maand gepuzzeld..... heeft me 2 avonden gekost voor 3 bloemen.... en dan zijn er gewoon uitstekers van  :grr: O-)  :o

45

Hij is super leuk geworden ,dje hebt de eer aan jezelf gehouden. Als beschreming voor jezelf is het handiger om goed te grenzen te bepalen!

46

Vind hem super mooi! Enne wel lief dat je het voor haar doet ...
Uiteindelijk gaat er toch meer werk in zitten dan je dacht ;)

-------------------------
Groetjes Chantal

47

Ik vind het een heel mooi taartje maar een tientje is toch echt te weinig.

48

ik heb van deze site ergens een excel bestand gepakt en daarmee kan je excact uitrekenen wat die taart jouw gekost heeft!

kan je er nooit meer onder gaan zitten
het probleem is als er nog meer mensen komen die elkaar kennen en je vraagt 15 dan vinden ze dat ineens duur

49

olivierd schreef:

ik heb van deze site ergens een excel bestand gepakt en daarmee kan je excact uitrekenen wat die taart jouw gekost heeft!

kan je er nooit meer onder gaan zitten
het probleem is als er nog meer mensen komen die elkaar kennen en je vraagt 15 dan vinden ze dat ineens duur

Dank je wel, dat is lief... maar ik zit er behalve deze dan  ;)  nooit onder, dit was iemand die eigenlijk een 2 persoons-taartje wilde, doe ik dus nooit meer want dat lukt me natuurlijk niet hahahaha.... ging me ook niet om het geld hoor, dat was meer mijn fout... maar ging om die opmerking die ik er bij kreeg !

Maar ondertussen ook al weer een tijdje geleden en kan er nu om lachen  :lol:

50

Ik bak taarten gewoon voor vrienden en daar vraag ik €10/€15 voor, gewoon voor het materiaal, ik hoef er echt niets aan te verdienen. Veel te weinig heb je er voor gekregen dus, waarom ging je ermee akkoord?

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie