1

Onderwerp: ook maar even voorstellen dan

hallo allemaal, ik ben dus ook maar lid geworden van het forum naar aanleiding van een workshop die ik nu volg bij annelies van tessel.

ik ben dus menno cornelisse, 36 en werkzaam als chefkok bij een detacheringsbureau.
verder woon ik in zwolle en  tja verder niets bijzonders hahaha
ik heb nu een aantal taarten gemaakt , voor me nichtje en neefje, mijn zus enzo voort, en nu die workshop van annelies, is iets heel anders maar zeker ook leuk, ik denk zelfs dat ik die taarten weg doe en alleen nog maar huisjes en gebouwen ga maken.

greetz uit het verre oosten

2

Re: ook maar even voorstellen dan

WELKOM op het forum!!!!

3

Een man!!!! Welkom, welkom!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

4

jaja een echte man haha ach ja je hebt een hobby nodig he en skieen wordt moeilijk in nl dus ja dan maar iets met eten, het is tenslotte me beroep

welkom ! Ik zag je al voorbij komen bij Rob zijn berichtjes !

6

he menno. forum gevonden zie ik! dakpannetjes al gemaakt  :D

ik ben ook helemaal weg van de huisjes hoor. zoveel ideeeen.....nu nog uitwerken hahahaha

7

ja ik heb 280 dakpannen gemaakt hoop dat het genoeg is, alleen ik heb nu ook bruine dustpoeder op de kop getikt om mijn broden e.d te dusten maar het is wel erg bruin geworden  maby de verkeerde dustkleur gebruikt ik neem de rest in wit mee en dan maar even kijken of annelies nog een andere kleur heeft

8

Hoi Menno, heb je ons gevonden? Ik zag je ook in een ander topic al langskomen.

Tot dinsdag (en nee, ik heb nog geen dakpannen gemaakt, heb net een taart af voor morgen...)

Groetjes, Dorothea.

9

chefkok35 schreef:

ja ik heb 280 dakpannen gemaakt hoop dat het genoeg is, alleen ik heb nu ook bruine dustpoeder op de kop getikt om mijn broden e.d te dusten maar het is wel erg bruin geworden  maby de verkeerde dustkleur gebruikt ik neem de rest in wit mee en dan maar even kijken of annelies nog een andere kleur heeft

heb je het wel verdund met water? en anders heeft annelies vast wel een lichter kleurtje. Ben wel benieuwd naar je broden.

280....ik ben pas bij de 150. Ga vandaag de rest maken. ben enkel beetje grieperig dus beetje bij beetje maar doen. Heb wel weer zin in morgen dus ibu erin en gaan met die banaan...euh huisje :)

10

Dot schreef:

dinsdag (en nee, ik heb nog geen dakpannen gemaakt, heb net een taart af voor morgen...)

ohoh....laat annelies het maar niet horen. ze is zo een strenge juf ;) nee we ginngen morgen toch langer door? tijd zat dus voor de dakpannen. ik ga ws mijn dak weer slopen....wil nog eea in het huisje toch zetten hahahaha

11

ik heb het ook geprobeerd verdund met water maar dat werd helemaal niets iemand had vorige week broden en zo bij zich sorry naam kwijt, ze zit tegenover me  weet het het is erg. en die zagen er goed uit en tegen mij zei ze niet verdunnen met water zo aanbrengen dus dat ik natuurlijk netjes gedaan. :Y  :Y  :Y
maar ja nu lijkt het of de oven op 900 graden heeft gestaan