51

Re: cupcakes met een lach en een traan...

Wat een prachtige foto's! Je ziet hem gewoon genieten...

Pff... Heb je verhaal met tranen in mijn ogen zitten lezen! Het zou eigenlijk niet mogen dat je je op deze leeftijd over dit soort beslissingen na moet denken... Ik heb diep respect voor jou en jouw manier van omgaan met deze situatie!!

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

52

Wauw wat goed zeg !

Deze herinnering zullen ze jou nooit meer af kunnen nemen (wat is er nou leuker om een hobby nog te kunnen delen)
Het is een zwaare taak die je op je hebt genomen, door de liefde lijkt het makkelijk maar ik weet hoe moeilijk zo iets is.

Ik hoop dat je nog lang samen met je vader kunt genieten van de kleine dingen in het leven  :Y

Groetjes Nicole

Jeetje wat een verhaal en ook ik tranen in mijn ogen.
Vind het een heel mooi stukje wat je geschreven hebt.
Geniet maar samen met je vader zo lang het nog kan.

Zo te zien heeft je vader ook genoten!

Groetjes P@trici@

angelavanderploeg schreef:

Super zeg!
Gaaf dat je dit doet, het moet niet meevallen je vader zo te zien...

dat is inderdaad erg lastig.
vooral ook omdat hij het zichzelf gedeeltelijk aangedaan heeft.
hij is namelijk zwaar alcoholist geweest.
Ik neem het hem niet meer kwalijk, maar het doet zeer als sommige mensen zeggen dat hij het zijn eigen schuld was.
natuurlijk is dat zo, maar het is zo hard, en dat verdiend hij niet, want hij stond altijd voor iedereen klaar.

Jullie weten niet half wat het met me doet om jullie reacties te lezen.
nu zie ik dat anderen vinden dat ik het wél 'goed doe' want daar twijfel ik vaak over...
voel me te kort schieten in mijn zorg en tijd voor mijn vader.

uit het diepste van mn hart, bedankt voor de reacties.

Ik zing mijn eigen wijsje!

55

koekiemonster schreef:
angelavanderploeg schreef:

Super zeg!
Gaaf dat je dit doet, het moet niet meevallen je vader zo te zien...

dat is inderdaad erg lastig.
vooral ook omdat hij het zichzelf gedeeltelijk aangedaan heeft.
hij is namelijk zwaar alcoholist geweest.
Ik neem het hem niet meer kwalijk, maar het doet zeer als sommige mensen zeggen dat hij het zijn eigen schuld was.

Hoi heel erg knap dat je dit met ons wilde delen ik heb heel veel bewondering voor jullie beide.

Ik heb ondertussen geleerd dat je men moet laten ...............  :mad:

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

56

wat een fantastisch idee van je.
Zit hier alweer met tranen in mijn ogen. Mooie foto's!

57

Wat super!.. En helemaal geweldig dat jullie er samen zo van genoten hebben!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

ik zit met een brok in mijn keel.
geniet van deze mooie momenten.

carpe diem

59

o wat mooi en wat moet jij op jonge leeftijd al moeilijke beslissingen nemen zeg.
Ik vind het prachtig om te zien hoe je vader geniet en ik neem mijn petje diep voor je af hoe je dit aanpakt. Dit getuigt van veel liefde en respect voor je vader!

En de cupcakes zijn super, zijn gezicht met de doos in zijn handen is echt onbeschrijflijk! Hopelijk hebben ze er lekker van gegeten!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

60

Ik heb respect voor je. Dementie is niet niets en zeker niet op jonge leeftijd. Heel veel sterkte!

Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

61

Nou lieve silvia... Hier krijg ik kippevel van.... Ben zo blij als ik merk dat er nog mensen zoals jij!!! En dat gezicht van je vader op de eerste foto! Helemaal geweldig!! Met recht mag je vader trots zijn!!! Heel goed gedaan!!! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

62

ppff wat heftig allemaal... mijn moeder overleed toen ik 17 was na een ziekbed van 10 jaar .. totaal iets anders maar sindsdien kan ik over zulke dingen erg emotioneel worden.. ook hier weer traan....

Petje af voor je.. en geweldig dat je pa het leuk vond om dit met je te doen!! zulke herinneringen zijn voor altijd...:-D

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

63

Ook ik heb je verhaal met een brok in mijn keel gelezen (ben zelf 55, heb een lieve dochter van 23).
Wat heftig voor je om al jaren met zo'n situatie te moeten dealen. Knap dat het je lukt, wat boft jouw vader met een dochter zoals jij!
Geweldig dat je samen met hem zulke leuke cc's kon maken. :thumb:
Veel sterkte verder!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

64

wat leuk zeg...

kl#te dat je vader zo achteruit gaat, maar wel heerlijk dat je zo'n moment nog samen kan delen..

Lekker feestelijk rond.....

65

Ook hier kippevel...

Wat een super leuk idee van jou om samen met je vader cupcakes te gaan versieren.Het straalt van de foto's af dat hij er van geniet.En de laatste foto,geweldig!Wat is hij trots op zijn resultaat en terecht!  :thumb:

En voor jou is deze dag een herinnering van onschatbare waarde,niemand die je dit kan afpakken.

Sterkte,ik hoop dat jullie nog van vele mooie momenten samen mogen genieten.

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

66

Tjee, wat een heftig verhaal zeg! Een vriend van ons is ook alcoholist geweest. Nu weet ik: het is een ziekte en geen zwakte. Helaas weten veel mensen dat niet  :nooo

Maar gedane zaken nemen geen keer en jullie verstaan allebei de kunst om er wat moois van te maken. dat vind ik echt  :thumb: !

Lekker samen freubelen en mooie cc's maken is toch geweldig!

Ik hoop dat je dat nog vaak met je vader kunt doen.

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

67

Ik ben bijna 56 en mijn dochter is 31. Probeer mij te bedenken hoe het zou zijn als zij in jouw schoenen zou staan. Pffff, dat benauwd mij best en daarom heb ik diep respect voor je. Je bent best nog jong (je vader ook natuurlijk) en dan al zo'n verantwoordelijkheid met het bijbehorende verdriet.
Fijn dat zoiets simpels als cupcakes maken zoveel voldoening, zowel voor je vader als voor jou, kan geven.
Geniet van alle tijd die jullie samen hebben. Je doet het fantastisch zo te lezen. Sterkte voor jullie allebei.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

68

Wauw, wat tof van je en was leuk dat je vader zo heeft genoten!
Afgelopen week hebben we te horen gekregen dat mijn lieve oom (62 jaar) ook aan een vorm van dementie lijdt. De afgelopen jaren leek hij wel "gek" geworden ofzo, dus we zijn blij dat we nu eindelijk weten wat er aan de hand is met hem.
Het lijkt me dan ook onwijs leuk om zoiets ook met mijn oom te doen wanneer hij helemaal gesetteld is in zijn nieuwe leventje.
Dank je voor het delen!!!

Liefs, José

69

:thumb:

Groet, Jolanda

70

Super! Als toekomstig begeleider vind ik dit echt prachtig! Je vader mag trots zijn op zichzelf en op jou! Prachtige foto's!  :Y

71

you made his day!! kleine momenten kunnen groot voelen

72

Wat fijn dat je je vader (en jezelf natuurlijk ook) zo'n mooie dag hebt gegeven! Geweldig mooi die foto's!

Enne, je vader is een natuurtalent, ik vind de cakejes erg leuk!