Onderwerp: Alaaf! Down Under en vlinders
Een taart voor de oom van de vriendin van een oud-collega van mijn vriend (volg je me nog). Hij is gek op carnaval en daar moest ik wat mee doen. Toen ze hem op kwamen halen en naar de auto liepen zei ze: "dit zal hij echt een leuk cadeau vinden! Hij is zelf bakker geweest!" Daar werd ik toch wel heel nerveus van aangezien ik net 3 maanden bezig ben....
Ben blij dat ze dat niet van tevoren gezegd hebben....

Een taart voor een vriendin van mijn zusje die, je raadt het al, helemaal gek is van australie. Inclusief kaart van australie, vlag, kangaroe bord, boomerangs en de vlag van de Aboriginals. Ben er best een beetje trots op. Was veel gepriegel, het was maar een klein taartje, maar daar ben ik dan ook wel van

En als laatste een taart voor de jarige Sophie. Doe maar een meisjestaart met veel roze.....of toch.....nou, doe maar wat.... Vond ze zelf niet zulke roze-typjes dus veel wit met wat roze. Sugargun gelijk uitgeprobeerd. Plan was een grote roze strik in het midden. Nog nooit gemaakt, maar voor alles is een eerste keer....helaas, de avond van tevoren braken er een paar lussen, dus dan maar plan B: vlindertjes. Gelukkig waren ze er heel blij mee en kreeg ik nog fooi ook!

Helaas gingen de eerste 2 taarten zweten vanuit de koelkast, maar gelukkig waren ze weer droog toen ze opgehaald werden. Ben benieuwd naar jullie mening!
Bedankt voor het kijken in ieder geval!