1

Onderwerp: Niet te geloven......

Voor iemand die een taart van een tientje wilde  :s
Toch maar een taartje gemaakt, ze wilde een choco-biscuit, bananen-vulling en choco-fudge... jaja allemaal voor dat geld, dat doe ik dus niet meer want ik geloof dat ik nog bij moest leggen.....

En wat werd er gezegd ???  :"Zo, heb je toch weer lekker een tientje verdiend !!!"

Pfffff ben er klaar mee, dit is 'm :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IMLGSERH-D.jpg

Re: Niet te geloven......

Dit meen je niet!
Sommige mensen snappen het echt niet...
Echt een mooi taartje hoor, maar dit is zonde van je tijd!
Snap het heel goed hoor, ben ook geneigd iedereen tevreden te willen stellen...
Nou ja...je hebt iig weer wat leuks kunnen maken!

3

Pfff! Nou, ik vind hem supermooi! :D Jammer dat ie naar zo'n krent ging, hihi..  O-) Voortaan gewoon gelijk zeggen dat een tientje sowieso niet gaat lukken.. hoewel ik denk dat zo'n soort situatie mij ook nog wel es gaat overkomen :P

4

Ja.... kan gewoon slecht nee zeggen ;) , heb wel besloten dat ik van de week eens even goed ga rekenen en dat ik geen taartjes onder een bepaald bedrag meer maak , want het word altijd meer !!

5

Jij bent echt niet wijs... aan materialen zit er al meer dan een tientje in! Toeleggen op een taart voor zo'n ***, tssss. Nooit meer doen hoor!

En het is nog wel zo'n leuk taartje! Dat verdient echt meer respect hoor!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

:o  :o  :o  weet het... weer wat geleerd en zal ook niet meer gebeuren !!  :nooo

jij bent veel te lief!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

8

............... pff, wat een krent, zeg! Ik ben ook slecht in nee zeggen, krijg zelfs volgende week en de week erop een cursus van mijn baas: assertiviteitstraining  ;) . En dat is niet gelogen.....

Maarruh, leuk taartje. Ik vind die bloem altijd zo mooi!!

9

wat een super leuk taartje hoe heb je die bloemen gemaakt als ik vragen mag?? en idd zo;n taart voor een 10tje :nooo  ik had het niet gedaan dan ga maar naar de supermarkt...

10

wat een gierig mens zeg! En het is zo'n leuk taartje! Je verdient inderdaad veel meer respect!

11

Miss Pebble schreef:

Jij bent echt niet wijs... aan materialen zit er al meer dan een tientje in! Toeleggen op een taart voor zo'n ***, tssss. Nooit meer doen hoor!

En het is nog wel zo'n leuk taartje! Dat verdient echt meer respect hoor!

helemaal mee eens!!!
willen ze een taart voor een 10,- dan gaan ze maar naar de Hema!!
(niks mis mee!, overigens!!)

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

12

Dank jullie wel hoor, heb hier ook even lekker van me af gemopperd en zoals ik al zei : weer wat geleerd !!

Het zijn uitstekertjes : Hawaian flower van cakesbybien

13 Laatst bewerkt door e.b.m. (19-09-2010 19:40)

Hoe dom kunnen mensen zijn???? Tientje verdiend? Je tovert die taart zeker gratis uit je hoge hoed :mad: ? Maar de taart is mooi en je bloemen in licht en donker oranje prachtig. ........ Eigenlijk te mooi voor die klant  :+ .

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

14

Oh nee...10 euro?  Hartstikke leuke taart!
Veel mensen hebben echt geen idee van de prijzen voor deze taarten.
Ik word er ook steeds zakelijker in hoor. Je hebt de neiging om mensen tevreden te stellen en je wil graag altijd ja zeggen. Maar deze taarten zijn nou eenmaal veel meer waard en gelukkig zijn er ook genoeg mensen die je taarten wél weten te waarderen.

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

15

Jammer van het vervelende verhaal, want het is een ontzettend leuk taartje.
Volgende keer echt nee zeggen, hoor.

Groetjes, Elly

16

:lol:  :lol:  :lol:  Haha, sorry...eigenlijk moest ik toch wel lachen toen ik die laatste zin las. Hilarisch!! Keek je niet voorzichtig gniffelend om je heen of je Ralf Imbar ergens zag?
Het is een prachtig taartje, en geeft niks joh, wij...al je taartzusters...hebben wel eens zo'n 'foutje' gehad. Maar wel maar 1 keer doen he!  ;)

Groetje Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

17

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

18

Hahaha. Geweldig verhaaltje! Hoe heb je je eigen zo beet kunnen laten nemen. Niet meer doen hoor :nooo
Wel een hele leuke taart.

:mad: Ohhhh.... Wat zijn sommige mensen toch grrrr.....

Ik zou in staat zijn het tientje terug te geven en snel een hap uit de taart te nemen!!!    :lol:  :lol:  :lol:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

20

Taarterataaa...! schreef:

:mad: Ohhhh.... Wat zijn sommige mensen toch grrrr.....

Ik zou in staat zijn het tientje terug te geven en snel een hap uit de taart te nemen!!!    :lol:  :lol:  :lol:

hhahaha dat is pas een goed idee!!! Die houden we in ons hoofd!!! :lol:  :lol:  :lol:

Pluk de dag!
liefs, Anita

21

't is een heel lief taartje...zeker meer dan een tientje waard!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

22

Wat n reacties! Hopelijk voel je je gesteund. Leuk taartje en nooit meer doen voor een tientje!

Groet

Wendy

23

whahaah... ik zou de taart ook zo in één keer naar binnen hebben gewerkt. Tientje terug geven en zeggen: zo heb jij mooi een tientje bespaard...

Wat een krent. Prachtige taart zo trouwens, mooie kleuren. Ben ik gek op! En dan ook nog fugde erin, dat is ook al zo duur!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

24

Wauw, ben stomverbaasd over die opmerking.
Maak je zo'n mooi taartje, krijg je als dank gewoon een klap in je gezicht(zo zou die reactie iig op mij overkomen).

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

Super leuke taart, goed van je dat je je niet liet kennen en een super gtaart gemaakt hebt.
Maar de volgende keer de gewone prijs rekenen.  ;)

Groetjes van Nicole!!