1 Laatst bewerkt door Cindy_K (06-01-2011 11:21)

Onderwerp: Vrolijke cakeballetjes

Na mijn vraag over welke smaak ik zou gebruiken voor de cakeballetjes wil ik jullie ook het resultaat laten zien! Ze vielen erg in de smaak. En het was heel erg leuk om ze samen met mijn dochtertje van 3 te maken. Die was zo heerlijk met die balletjes door de chocolade aan het roeren.

Ik had alleen wat problemen met de callebaut chocolade. Kun je deze soms niet au-bain-marie laten staan als het is gesmolten? Bij mij werd het namelijk pasta-achtig :s Zonde van de chocolade, niet meer te gebruiken. Dus nog maar even snel naar de AH voor chocolade repen  :D

Het resultaat:
http://lh4.ggpht.com/_1FVP7ps1Fxw/TSWWE1a7wxI/AAAAAAAAC9o/HXQH0Y7LryQ/s512/IMG_3716.jpg

http://lh6.ggpht.com/_1FVP7ps1Fxw/TSWWEiTOJRI/AAAAAAAAC9k/Rb8p55thrkQ/IMG_3715.jpg

O ja, ik heb uiteindelijk gekozen voor monchou met poedersuiker  :P

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

2

Re: Vrolijke cakeballetjes

Ziet er erg lekker uit!!! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

3

Ze zien er heerlijk uit! Heb gisteren toevallig ook voor de eerste keer cakeballetjes gemaakt. Ik heb ook Callebaut gebruikt en ik vond het snel stroperig worden. Ik dacht dat het aan mij lag, maar misschien dus toch niet ;)

4

kwijl  ziet er goed en lekker uit.

5

:9  lekker

6

Dat ziet er wel heel schattig uit. DIe wil ik graag een keer maken!

Welke vullingen had je allemaal gemaakt? En is het echt cake of is het gemaakt van restjes biscuit?

Liefs, Robin

7

Ik had geen restjes dus heb ik er een biscuit voor gebakken  :D
Omdat ik niet zo heel veel tijd had en het de eerste keer was dat ik ze maakte, heb ik 1 smaak gebruikt: monchou met wat poedersuiker. Heerlijk. Volgende keer ga ik wat meer variaties maken.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

8

Yummie....... :9  Ziet er heel erg leuk uit !!