1 Laatst bewerkt door joyce1982 (19-09-2010 13:41)

Onderwerp: Mickey mouse met een niet zo'n charmant hooft

:Ik kreeg vrijdagavond om 12 uur een mail in mijn inbox, van een mevrouw, die helemaal overstuur was want degene bij wie ze een taart had besteld had 2 dagen voor het feest afgebeld... Of ik alsjeblieft een taart voor zondag kon maken.. Nou ik ben altijd zo over te halen dus...
eerst zaterdagochtend een taart afgemaakt, en de biscuits gebakken.. smiddags naar een verjaardag, we kwamen om half 10 thuis.. toen nog de mickey mouse in elkaar geboetseerd... het had alleen een echt verschrikkelijk lelijk hoofd.. (mijn zoon van 3 zou het beter gedaan hebben  :lol:  ) Toen vanochtend om 7 uur opgestaan die taart gemaakt.. mickey nog is aangekeken, en dacht dit kan echt niet.. toen kwam mijn hubbie naar beneden en zei Joyce dat is het lelijkste wat je ooit gemaakt hebt  :o   :D ...
het was 11:30 en om 12:30 kwamen ze de taart ophalen.. ik toch nog snel een nieuwe poging gedaan... het hoofd is nog steeds niet om naar huis te schrijven, maar beter kreeg ik het niet in dat tijdsbestek  :)

bedankt voor het kijken naar mijn mickey

en degene die zijn taart er in herkent, bedankt voor de inspiratie   :thumb:

http://media.cakecentral.com/gallery/746964/normal_1284899567.JPG

Lekker feestelijk rond.....

2

Re: Mickey mouse met een niet zo'n charmant hooft

dat valt toch nog wel mee? Ik denk dat zijn ogen groter hadden gemogen, dat geeft gelijk een ander effect, maar verder is het prima en de taart is mooi en strak. Die mevrouw is vast erg blij!

groetjes Marijke

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

3

het valt best mee hoor en je taart is echt heel mooi strak

4

Toch een mooie taart hoor en wat mickey betreft....alleen de ogen zijn niet je van het maar de rest is wel goed hoor  :Y

5 Laatst bewerkt door Darlene Visser (19-09-2010 19:04)

Ik vind hem helemaal toppie!!!!
Snel gedaan hoor!!! :Y
Je bent een reddende engel!!! haha O-)

Groetjes Darlene

6

Ik vind hem erg leuk. En iedereen ziet dat het Mickey is toch? :)

7

ik vind hem ook leuk en in zo'n korte tijd gemaakt:  :thumb: