1 Laatst bewerkt door Plientje89 (19-09-2010 14:10)

Onderwerp: De moeder moest huilen toen ze de taart zag...

dat is ook echt de mooiste reactie die ik tot nu toe gehad heb. Mijn oppaskindje werd 4. Ze kocht altijd bij de bakker van die thema taarten. Maar die zijn duur, en ze vond het niet altijd iets. Dus ik bood aan zijn verjaardagstaart te maken.
Hij moest in thema van thomas de trein of bob de bouwer. Atijd als ik aan het oppassen ben wil die alleen maar met de trein spelen. Dus ik koos voor Thomas de Trein. Joyce had alleen totaal geen idee hoe die eruit zou komen te zien.
Ik en mijn vriend kwamen toen gistermiddag binnen met de taart. Ik loop naar de keuken om hem daar neer te zetten, Joyce was daar ook. Toen ze mij en de taart zag begon ze ineens te huilen. Ik stond helemaal verstijfd, wist niet hoe ik moest reageren. Ze knuffelde me 'hij is zoooo mooi, wat prachtig'. Toen slaakte ik een zucht. Was even bang dat ze hem lelijk vond omdat ze zelf niet zo'n fan is van thomas de trein en ik ook niet :o
En die lach op zijn gezichtje toen die de kaarsjes ging uitblazen... hemels!

http://ta-art-creaties.webs.com/photos/Kindertaarten/taart%2022%20-%20thomas%20de%20trein%20(18-9-2010).png

Heb hem heel simpel en veilig gevuld met aardbeienjam & mona aardbeienkwarktaart toetje, afgesmeerd met vanille botercreme

2

Re: De moeder moest huilen toen ze de taart zag...

Het is een hartstikke leuke taart  :Y Geen wonder dat ze daar blij mee was.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

3

Ik vind hem heel mooi!!
Ik snap heel goed dat ze daar megablij mee was.
Zie ik het goed dat je thomas niet helemaal hebt geboetseerd, maar hem uit de tunnel laat komen?
Slim, hij is supergoed, maar 't scheelt een hoop werk!

Groetjes Gerien

4

Dat is toch het mooiste compliment dat je kunt krijgen?! Super!!!

hihi, ik zie het al helemaal voor me, 'snik ik vind hem zo lelijk!' ;)

5

De taart is zeker mooi!

6

grietje schreef:

Ik vind hem heel mooi!!
Ik snap heel goed dat ze daar megablij mee was.
Zie ik het goed dat je thomas niet helemaal hebt geboetseerd, maar hem uit de tunnel laat komen?
Slim, hij is supergoed, maar 't scheelt een hoop werk!

Helemaal goed gezien! Ik ben niet zo van het boetseren  :o  meer van het puzzelen  :D  Dus ik heb een puzzelplaatje tegen de grot aangeplakt.

7

Hij is super! Wat heerlijk als die kleine snoetjes oplichten als ze hun taart zien!

8

Mijn complimenten! Heel knap gedaan  :thumb: