1

Onderwerp: Prinses .. een barbie taart anders dan anders.

Ik heb al heel wat workshops bij Wendy gevolgd.. en toen mij vorige week werd gevraagd een prinsessen taart te maken schoot een combinatie van diverse workshops door het hoofd.. oohhh wat had ik hier een zin in. Echter wist ik tot Dinsdag niet of ik hem wel zou kunnen maken.

Wat een heerlijkheid dat loopgips.. ik kan gewoon tussen de keuken en eetkamer rennen, bakken decoreren..
Natuurlijk had dat gewoon zittend ook gekunt.. maar ik heb nog niet een eigen taart stekkie dus over al en nergens staan mijn spullen..

En wat ben ik zelf toch erg tevreden over deze taart. Ik ben gewoon erg eerlijk, ik vind de plastic popjes voor de barbietaarten NIET MOOI! Ik zal ze nooit meer gebruiken!!

Hierin herkennen jullie vast wel de bruidsjurk van Wendy.. en ik heb ook technieken van een kerstvrouw workshop gebruikt.

http://img443.imageshack.us/img443/8484/prinsess18sept201001264.jpg

http://img178.imageshack.us/img178/6365/prinsess18sept201000564.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/1428/prinsess18sept201000764.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

2

Re: Prinses .. een barbie taart anders dan anders.

Heel mooi  :thumb:

prachtig bommel!
en ik denk er hetzelfde over hoor, ik wil ook geen plastic auto'tjes op mn taart, dus ook geen barbie in mn taart  :nooo

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Super!
Heel erg mooi zo!

5

Hey Bommel, ik vind dit toch wel 1 van de leukste barbie's!

Hartstikke leuk en mooi gemaakt  :thumb: .

P.S. Ben je al toe aan nieuwe schoenen  :+ ? (Of ga je niet naar T&T?  ;) )

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

6

Ehm.. nou .. ik ben hooguit toe aan 1 schoen  :+  Aangezien d'r aan het andere poot nog een klompje gips hangt  :lol:

Nee ik ga niet naar T&T  :nooo  Op vrijdag kan ik niet, en op Zaterdag heb ik een fotografie cursus..  :(  (ook leuk maar tijdens de planning wist ik niet dat T&T dan ook was.. )

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Héél Leuk!!

Carpe diem... Of pluk eens een taartje!

8

Bommeltje schreef:

Ehm.. nou .. ik ben hooguit toe aan 1 schoen  :+  Aangezien d'r aan het andere poot nog een klompje gips hangt  :lol:

Nee ik ga niet naar T&T  :nooo  Op vrijdag kan ik niet, en op Zaterdag heb ik een fotografie cursus..  :(  (ook leuk maar tijdens de planning wist ik niet dat T&T dan ook was.. )

Nu kan je wel schoenen voor de halve prijs kopen als je er toch maar 1 nodig hebt  :lol: .

Wel balen dat je nog steeds in 't gips zit, ik hoop dat 't snel weer helemaal goed gaat met je pootje  :Y . Beterschap ermee en veel plezier op je fotografiecursus.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

9

Heel erg mooi. Als ik zo mooi zou kunnen boetseren, zou ik ook geen plastic poppetjes willen gebruiken!

Groetjes Eline

10

Hartstikke mooi !

Groetjes, Conny

11

WOW. super

12

die is echt heeeeeel tof!! :thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Ik ben altijd redelijk anti barbietaart geweest, maar dit maakt m'n hele dag goed! Wat een waanzinnige taart!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

14

helemaal  :thumb: maar ik ben blij met de plastic ,omdat mijn boetseer nog zo slecht is (hoop na workshop beter)  maar vind  deze is echt gaaf , wie weet komt het nog wel eens zo ver  ;)
taartgroetjes Carla

15

Dit is een barbietaart op topniveau  :D
Super goed gedaan  :Y  (alleen willen klanten nou juist wel vaak zo'n plastic popje)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Prachtig! En heel origineel zo  :thumb:

'I love it when a cake comes together'

17

Boska schreef:

Dit is een barbietaart op topniveau  :D
Super goed gedaan  :Y  (alleen willen klanten nou juist wel vaak zo'n plastic popje)

Tja, daar ben ik vrij makkelijk in. Het is mijn hobby en ze mogen blij zijn als ik ja zeg tegen een opdracht, ze krijgen bij mij de keus niet meer. Wil je een barbie taart dan wordt hij zo geleverd.. Ik ben van mening dat ik geen taarten meer wil maken die ik niet leuk vind  :+

In mijn geval is klant maar tot op zekere hoogte koning.. Anders vind ik het geen leuke hobby meer (oei.. wat ben ik toch service gericht  :nooo  )

18

Wauw, ZO hoort een princessentaart te zijn! Niks geen plastic, puur handwerk is de ware kunst! Heel mooi, ik sla 'm op als je het goed vind ;).
En je hebt gelijk hoor, voor mij is het ook een hobby en het moet wel leuk blijven!

Groetjes, José

19

Wooow heel mooi!

-------------------------
Groetjes Chantal

20

Lonestar schreef:

Heel mooi, ik sla 'm op als je het goed vind ;).

:o En of ik het goed vind vraagt ze dan ..  :lol:

21

Kijk, dat vind ik nou ook! Ik vind die barbies vreselijk lelijk en heb er ook nog nooit een gemaakt, maar dit is super leuk! Geweldig gedaan!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

22

Mooiiiii :Y  :Y  :thumb:

23

Wauw, dit is echt een plaatje

Groetjes Sandra

24

Prachtig!
Veel mooier dan met zo'n plastic popje!

25

heel mooi zo zeg! Ik zie wel dat ik snel dat boetseren onder de knie moet krijgen want dit ziet er heel wat beter uit dan plastic in je taart.
Enne...beterschap met je voet.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)