1

Onderwerp: gelukt! knalroze macarons!

het is even een klusje waar je wat geduld voor moet hebben (niet mijn sterkste punt zeg maar haha) maar dan heb je ook mooie macarons die ook nog eens heel lekker zijn!

Stond al een tijdje op mijn lijstje om te maken, toen ik amandelmeel tegenkwam heb ik ze ook gelijk maar gemaakt.
Deze zijn gevuld met een frisse vruchtenmousse.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ECTVW3XN.jpg

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

2

Re: gelukt! knalroze macarons!

leuk!

lekker!! :9  wil ik ook nog eens maken!!!
waarmee heb je ze gekleurd??

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

4

riannebianca schreef:

ik heb de gel van americolor (electric pink) gebruikt, maar volgens mij lukt het met de andere soorten ook wel

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

5

Wauw, gaaf! :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

Pienemien schreef:
riannebianca schreef:

ik heb de gel van americolor (electric pink) gebruikt, maar volgens mij lukt het met de andere soorten ook wel

wel met een gel dus.. ik las namelijk ergens dat je poeder moet gebruiken.. maar dan gebruik ik gewoon een gel! bedankt voor je antwoord!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

7

riannebianca schreef:
Pienemien schreef:
riannebianca schreef:

wel met een gel dus.. ik las namelijk ergens dat je poeder moet gebruiken.. maar dan gebruik ik gewoon een gel! bedankt voor je antwoord!!

In mijn recept stond ook met poederkleurstof, maar ik heb het gewoon geprobeerd met de gel.
Misschien is het wel afhankelijk van de hoeveelheid kleurstof die je erdoor doet, als je veel moet gebruiken kan ik me voorstellen dat het misschien te dun wordt en dat de macarons niet lukken

icing smiles

8

Ziet er lekker uit. Ik wil ze ook nog eens proberen, maar hoor ook steeds dat ze mislukken  :nooo

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

Pienemien schreef:
riannebianca schreef:
Pienemien schreef:

In mijn recept stond ook met poederkleurstof, maar ik heb het gewoon geprobeerd met de gel.
Misschien is het wel afhankelijk van de hoeveelheid kleurstof die je erdoor doet, als je veel moet gebruiken kan ik me voorstellen dat het misschien te dun wordt en dat de macarons niet lukken

het best kan je denk ik een beetje een fel kleurtje nemen.. dan hoef je niet zoveel te gebruiken..
ga het toch binnenkort maar eens proberen!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

10

missnicd schreef:

Ziet er lekker uit. Ik wil ze ook nog eens proberen, maar hoor ook steeds dat ze mislukken  :nooo

Ja, daar had ik mij ook op voorbereid! ik heb het recept gebruikt van http://www.bakerella.com/tartelette-these-are-for-you/
ik denk wel dat je vooral veel geduld moet hebben :Y eerst de eiwitten een tijd laten staan en voordat ze in de oven gaan ook nog weer een half uur laten "drogen"

icing smiles

11

Hé Bianca,

Daar zijn ze dan....nou TOPPIE hoor  :thumb:

was gezellig vandaag  :Y

Gr. Katy