Onderwerp: achterstallige administratie...
ik had een beetje achterstallige administratie kwam ik achter... voor nog wat inspiratie hier toch nog de foto's 

deze had rondom fototjes, wat voor een vriend die 50 werd. er mocht van hem geen 50 op, dus dat heb ik maar netjes niet gedaan

mijn eerste tiara! niks te klagen, gemaakt van flowerpaste, ging hartstikke goed.

gepikt uit een boek over taarten, weet niet meer welke. hier experiment om af te smeren met wajang boter. wat een drama! je ziet hem ook echt lekken...

gepikt uit hetzelfde boek, alleen daar was ie in wit-blauw en met een strik met 2 lussen. deze taart had ik ook echt nul zin in en hij mist iets. maarja, inmiddels is ie toch al verteerd in die maagjes van die kindjes, dus

zomaar taartje. zin in! met koekjesvulling, geen succes. taart is half de prullenbak in gegaan
niet meer maken dus!

zusje van het meisje van de geel-witte taart. oranje werkte maar niet mee, ook hier niet zoveel zin in. ben een tijdje een beetje taartmoe geweest ofzo. inmiddels gaat het gelukkig beter!

veeeeel beter! raffelde deze taart ook niet af, is ook eraan af te zien. gevuld met mona chocolademousse, die nieuwe waar ook witte chocolade stukjes bij zitten. lekker joh, aanrader!

verjaardagstaart voor 't werk.
verjaardagstaartje thuis

verjaardagstaartje grote feest! was lekker bezig, komt mijn peettante binnen. maar gestaakt, en bezoek bleef daarna maar komen. in mijn hoofd moest ie drukker worden 

net opgehaald! heel gaaf en trots! 
mijn suikerboeketten staan in 't andere topic: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126120575
dank voor het kijken!!!
groetjes, yvonne