1

Onderwerp: Fondant transfer??

wie weet wat de nederlandse benaming voor een Fondant Transfer is? Ik wil graag een fondant transfer bestellen, maar ik kan tot nu toe alleen chocolade-sheets vinden.

2 Laatst bewerkt door Mirjam5 (14-09-2010 19:33)

Re: Fondant transfer??

Bedoel je plaatjes die je op je fondant kan plakken?

Zou dat met die voor chocola evengoed niet lukken? Misschien als je je fondant een beetje verwarmt? Speciaal voor fondant heb ik ze ook nog niet gezien.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

transfersheets worden in het Nederlands ook wel frostingsheets genoemd. Bedoel je dat misschie? Dit is een laagje fondant op een plastic sheets, die je kunt (laten) bedrukken.

groeten Annemieke
Cake It

4

Principessa schreef:

wie weet wat de nederlandse benaming voor een Fondant Transfer is? Ik wil graag een fondant transfer bestellen, maar ik kan tot nu toe alleen chocolade-sheets vinden.

Waar heb je dan die chocolade transfers gevonden, die zoek ik nl.
Ze staan wel op de website in de gebruiksaanwijzing maar gevonden heb ik ze niet.

Christine.

5

Cake it schreef:

transfersheets worden in het Nederlands ook wel frostingsheets genoemd. Bedoel je dat misschie? Dit is een laagje fondant op een plastic sheets, die je kunt (laten) bedrukken.

ja! Dat bedoel ik. Bedankt voor het meedenken. Voor wat betreft de chocolade sheets; ik weet niet meer waar ik ze heb gezien, maar vond ze via google.
Succes!

6

Ik ook nu ook via google, chocoaldewarehouse.com

Christine.