1

Onderwerp: Cupcakes en koekjes bewaren?

Zoals sommige van jullie weten sta ik binnenkort op een bruidsbeurs.
Om het mijzelf gemakkelijk te maken ga ik de taarten vullen met bc (evt. met smaak) zodat ze mooi de vriezer in kunnen en ik de dag ervoor alleen de afwerking en deco nog moet doen.

Ah fijn, nou ga ik ook een bult cupcakes maken (ongevuld) bekleed met marsepein, hoelang kan ik deze bewaren in de vriezer? Ze moeten uiteraard wel lekker blijven..

Nou ben ik gevraagd of ik ook een bijdrage wil doen aan de goodybag die bezoekers mee krijgen.. dus ik zat zelf te denken aan een koekje oid. Maar dat moeten er dan 300 stuks zijn, dus mijn vraag is eigenlijk hoelang deze lekker blijven en hoe lang ik ze van te voren max. kan maken?

Een andere optie voor de goodybag is wat chocolaatjes maken gewoon simpel en dan met een leuke printje of mijn logo erop...

Advies?

2

Re: Cupcakes en koekjes bewaren?

Koekjes kan je zeker wel een week, anderhalf week van te voren maken. Althans, dat is wat ik ooit heb gelezen hier op het forum.
Mail anders even met de koekjesfee, zij heeft hier vast een antwoord op ;)
Ik weet wel indien je ze knapperig wil houden, dus niet zacht, dat je ze in een trommel met daarin wat rijst. Rijst neemt dan de vocht op, en heb je geen slappe koekjes.

Wat gedecoreerd cupcakes betreft, je kan de cupcakes wel minstens een maand in de vriezer houden. Langer weet ik niet, want hier blijven ze nooit langer dan een paar weken in de diepvries ;)

Success!

Groetjes Tweety!