Onderwerp: hoe werkt fi mold tiara
kan iemand me even goed uit leggen hoe werkt om de tiara van fi mold te gebruiken stap voor stap???
ben nog beginner
gr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe werkt fi mold tiara
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan iemand me even goed uit leggen hoe werkt om de tiara van fi mold te gebruiken stap voor stap???
ben nog beginner
gr
Stap 1: Heb geduld
Stap 2: gebruik fondant (niet van funcakes, die hard niet uit) met tylose.
Stap 3: Maak sliertjes en leg ze op de gleufjes van de tiara.
Stap 4: Gebruik een toolte, of je vinger, ik gebruik de flute-vein-tool van FMM en zorg dat het puntje met wat crisco iets vettig is. Duw dan je sliertjes in de gleufjes.
Stap 5: Even in de vriezer, 5 minuutjes
Dan druk je hem er voorzichtig uit, pak een glas en leg die op zn zijkant en leg daar de tiara overheen en laat hem drogen
Hoop dat het lukt.
ik ga je trouwens even verplaatsen naar decoreren, gezien daar je vraag op slaat
ik heb die van bakels pettinice sugerpasta,werkt die ook goed?
enne crisco is daar ook gewoon een supermarkt variant bij?of een ander middel wat gewoon in de supermarkt te verkrijgen is?
bedankt.
bakels is prima
je kunt een blok frituurvet gebruiken dat is ook hard vet en er zit geen smaak aan
ok nu zal het me zeker lukken,heel erg bedankt
grtz
nog een vraag ook enig iedee hoe je een mooie rand kan maken zonder er een mold voor te moeten kopen,er mag best wat werk aan zitten ik probeer beetje budjet taarten te mken.
grtz
bolletje rollen en langs je taart plakken, ipv een parelmold? Als je wilt dat alle bolletjes even groot zijn, kun je ze eerst uitrollen, dan een klein uitstekertje gebruiken en dan dat uitgestoken lapje kneden tot een bolletje.
een liniaal gebruiken en een lint rondom je taart leggen.
de oililyrand, kun je maken door eerst een lint te maken en daarna met een cirkel-uitsteker de halve maantjes uit te steken
tsja je kunt natuurlijk een heleboel gebruiken...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe werkt fi mold tiara