1 Laatst bewerkt door Miss Pebble (17-09-2010 16:33)

Onderwerp: Klusje voor de saxende automonteur

Hij is automonteur, zij speelt saxofoon, samen hebben ze een Chevy El Camino en vandaag trouwen ze!

De Chevy was echt hel om te maken, voornamelijk omdat ik blijkbaar een stuk marsefond had gebruikt bij het mengen van diverse kleuren en de zooi dus niet wilde uitharden.
Basis is overigens piepschuim, maar volgende keer begin ik twee maanden van tevoren met zoiets helemaal van fondant te maken. Taart is 32,5cm dus de auto is behoorlijk groot.
Zie nu op de foto nog veel meer geklieder en slordigheden enzo...  :o

http://i54.tinypic.com/vztppl.jpg

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

2

Re: Klusje voor de saxende automonteur

super!!!!!

3

nou het is toch een geslaagde taart... heel mooi..

4

Toen ik de zaal binnenkwam riep een van de gasten: 'Heb je nou hun Chevy gemaakt??'

Het was gelukkig dus herkenbaar  :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Super!

6

Leuke taart toch??

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

gaaf!

Groetjes Natasja!

8

Wat goed gedaan :thumb:
ennuh....dat geklieder, ik zie het niet hoor (al herken ik het wel, ik heb dat ook altijd als ik de foto's zie, die laten echt alles zien....misschien toch een camera kopen met een lagere resolutie... :lol:  :lol:  :lol: )

groetjes karin

9

kaatje1 schreef:

Wat goed gedaan :thumb:
ennuh....dat geklieder, ik zie het niet hoor (al herken ik het wel, ik heb dat ook altijd als ik de foto's zie, die laten echt alles zien....misschien toch een camera kopen met een lagere resolutie... :lol:  :lol:  :lol: )

Of geen glaze meer gebruiken  :lol:

10

Die is leuk!

11

Miss Pebble schreef:

Toen ik de zaal binnenkwam riep een van de gasten: 'Heb je nou hun Chevy gemaakt??'

Het was gelukkig dus herkenbaar  :D

dan weet je dat oie geslaagd is hihihi  :Y

Let them eat cake
http://annettes.tk/

12

*wow*

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl