1

Onderwerp: Kenwood Pattisier slaat over

Goedenavond,

Ik heb 1,5 week geleden een Kenwood Pattisier bij de Makro  (Delft)gekocht. Nu heb ik hier 2x een biscuitmix in gemixt maar dan merk ik dat hij om de zoveel slagen overslaat. Ik heb deze mixer samen met een vriendin gekocht en die kwam vandaag tot de ontdekking dat haar Pattisier hetzelfde deed.

Kan iemand mij vertellen of dit normaal is of dat het toeval is dat we allebei dit probleem hebben, maar dat het niet hoort??? :s  :s  :s En dat we helaas terug moeten met onze nieuwe aanwinst.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes
Wendy

2

Re: Kenwood Pattisier slaat over

ik heb dat ook..maar wil hem niet kwijt...heb het veel te druk de komende weken..dus ik lees even mee..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

Ja dat hoort zo!
Weet even niet meer de reden erachter.. maar volgens mij stelt de kenwood zich zelf dan bij..

4

oh fijn..ik denk iedere keer dat hij bijna uit elkaar spat hahaha

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

5

Gelukkig, dacht al weer dat ik de pech zou hebben.
Heb dat wel vaker met nieuw aangeschafte apparaten.
Maar gelukkig dat ik de vraag eerst hier neer gelegd heb en hem niet gelijk heb terug gebracht.

dank je wel voor je reactie.

6

Volgens mij is dat om oververhitting van de motor te voorkomen.

vragen over electrische aparaten nodig bij bakken&vullen mogen in diezelfde rubriek :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Oververhitting  :lol:

Nee joh, hebben jullie de gebruiksaanwijzing al gelezen van jullie kennie?
Het is iets met de motor, als je hem hoort overslaan dan doet hij iets met de toeren, ligt er maar net aan hoe stevig/slap hetgeen is wat er in zit.
Weet het dus al niet meer uit mijn hoofd maar het is echt heel normaal.

Groetjes Melanie

9

Het klopt hoor ;)
Het is volgens mij zo, dat hij continu 'meet' hoe dik het beslag is en daar past ie zichzelf dus op aan :) eigenlijk is het dus nog een slimmerd ook die Kennie!