Onderwerp: groooote parade
Ik lees hier veel mee, maar door tijdgebrek post ik nauwelijks. Ik zag dat ik alleen mijn eerste taartjes heb geshowd, inmiddels vier maanden geleden. Vind het toch wel leuk weer eens te showen. Bij sommige taarten ben ik behoorlijk geïnspireerd door taarten die ik hier of elders heb gezien. Dus mocht je iets herkennen, hartelijk bedankt voor de inspiratie
.
Gevuld met chocomousse en kersenvlaaivulling:
Hello Kitty-verjaardagstaart voor mijn dochter, gevuld met banketbakkersroom en viervruchtenjam:
Pip-style verjaardagstaart voor mijn dochter, gevuld met chocomousse en kersenvlaaivulling:
Pip-style verjaardagstaart getrakteerd op het werk, gevuld met mokkacrème en banketbakkersroom:
Geslaagd-taartje voor de zoon van mijn collega, gevuld met mokkacréme en banketbakkersroom en overgoten met pure chocoladeganache:
Chocobom voor de zoon van mijn collega, gevuld met banketbakkersroom en dulce de leche:
Opel-taart voor de broer van mijn buurman. Gevuld met chocomousse en slagroom met aardbeienvlaaivulling:
Vaderdagtaart, gevuld met frambozenjam, chocoladeganache en ik denk banketbakkersroom:
Succes-taartje voor dochter van een vriendin die een herexamen moest doen. Helaas heeft het taartje geen geluk gebracht, maar ik weet nu wel dat ik geen pearl-white poeder op groen moet aanbrengen en dat deze letters te groot zijn voor een 15cm taartje. Gevuld met banketbakkersroom en frambozenjam:
Verjaardagstaart gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam:
Voetbal-taart, gevuld met chocomousse en slagroom met aardbeienvlaaivulling. Voor de finale nog een voetbaltaart gemaakt, maar dan met oranje vlakjes en rood-wit-blauwe confetti.
Mega Mindy voor de dochter van een collega, gevuld met banketbakkersroom en aardbeiencrème:
Nog een taartje voor het kinderfeestje, gevuld met banketbakkersroom en kersenjam:
Taartje gevuld met banketbakkersroom en viervruchtenjam:
Taart voor het afscheid van een collega van mijn man. Mijn man heeft de decoraties gemaakt. Gevuld met chocomousse en kersenvlaaivulling:
Playstation taart voor de buurtjes als bedankje voor het babysitten, gevuld met banketbakkersroom en aardbeienvlaaivulling:
Verjaardagstaart voor mijn moeder. Erg kaal, maar we kwamen op vrijdagavond terug van vakantie en op zaterdag was ze jarig. Gevuld met baileyscrème en mokkacrème:
Retro-taart gevuld met oreokoekjescrème, frambozenjam en banketbakkersroom:
Pip-style voor een buurvrouw, gevuld met bokkepootjescréme en aardbeienvlaaivulling:
Dan heb ik ook nog twee stapeltaarten gemaakt, maar deze zal ik bij Stapeltaarten plaatsen.
.