Re: Biervat voor Fred

wow wat strak en wat zijn je poppetjes mooi en strak!! waar maak je deze van, gewoon fondant?? dikke  :thumb:

SjoLie....hemels genieten....

27

OOO, leukkkkk!!Dat vrouwtje dat zo ongeduldig met haar rug naar hem toe zit te wachten :lol:  :lol:

28

geweldig mooi :thumb:

29

:lol:  :lol:  :lol: Ik had je vorig topic ook gevolgd i.v.m. de cake.; maar deze is echt SUPER al deze details en die voetjes en hoe zij op haar lip bijt terwijl haar halve trouwboek onder de tap ligt....het is geweldig  :Y  :Y  :Y  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

30

Jeetje wat mooi! En inderdaad het gezicht van het vrouwtje ontzettend goed en leuk  :D

31

Fantastisch!! Mijn vriend wil deze nu ook voor zijn verjaardag  :s  ("dat kan jij toch ook wel schatje??")
Euhm.....nou.....ik weet niet of ik dit kan evenaren, wat kan jij boetseren!  :thumb:

Groetjes, José

32

Keigrappig ontwerp  :lol:

33

Bedankt voor al die leuke complimenten.

lindsaylaplace schreef:

wow wat strak en wat zijn je poppetjes mooi en strak!! waar maak je deze van, gewoon fondant?? dikke  :thumb:

Yep, fondant, met tylose voor de dame, en haar truitje is van marsepein, omdat ik die toevallig rood had liggen... ;)

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

34

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Wat een geweldig leuke taart,super gedaan!!!!
En uitgewerkt :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Wat grappig, echt super

36

Annemarie schreef:

Wat een onwijs leuke taart! De gezichtsuitdrukking van de vrouw is echt heel goed gelukt :thumb:

:Y  :Y  ja echt he!! wild eik ook zeggen!! ongelovelijk!

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

37

geweldig.. en super goed geboetseerd.. wauw!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!