1 Laatst bewerkt door axhanneke (16-09-2010 10:27)

Onderwerp: drama cinderella, maar toch wel trots

Hallo, deze heb ik geïnspikt van het forum maar wat een drama was dit de fondant van de koets wilde niet en scheurde onder mijn vingers vandaan, heb ik uit nood maar een band over de scheuren gelegd, je ziet er gelukkig niet zo veel van, toen stond de koets scheef op de onderste taart, daar weer mee zitten klooien al met al ben ik er gister 11 uren mee bezig geweest, toen de ontvangster hem uitpakte vanochtend vloog er een wiel af en een kwastje, gelukkig kon ik het nog repareren en uiteindelijk ben ik er toch wel trots op. De ontvangerster vond hem prachtig en daar doe je het toch voor
http://i51.tinypic.com/ff703d.jpg

groetjes Hanneke

2

Re: drama cinderella, maar toch wel trots

Ik vind hem errug mooi hoor, en van die foutjes zie ik niks van

Groetjes, Jolanda

3

Het is een mooie taart volgende week dinsdag moet je hem in het goud maken en naar den haag sturen voor Trixie.

4

elisez schreef:

Het is een mooie taart volgende week dinsdag moet je hem in het goud maken en naar den haag sturen voor Trixie.

Ha ha goed idee goeie reclame :lol:

groetjes Hanneke

5

Mooie taart jammer dat je de naam niet goed geschreven hebt hij moet van achter naar voren geschreven worden  en dan komt het goed :lol:  :Y

6

elisez schreef:

Mooie taart jammer dat je de naam niet goed geschreven hebt hij moet van achter naar voren geschreven worden  en dan komt het goed :lol:  :Y

:think: Ja dat is ook een goeie  :lol:

groetjes Hanneke

7

Supermooie taart en inderdaad de foutjes zie je niet terug :)  :)

8

Hij is super mooi, Hanneke, maar je N's staan op de kop.... verder zie je niets van je foutjes, dat zie je zelf van dichtbij wel, maar op de foto niets van te zien!

Groetjes, Dorothea.

9

Dot schreef:

Hij is super mooi, Hanneke, maar je N's staan op de kop.... verder zie je niets van je foutjes, dat zie je zelf van dichtbij wel, maar op de foto niets van te zien!

dank je Dot, ik zat zelf al te twijfelen hoe die nn moesten

groetjes Hanneke

10

Ik zie alleen maar een hele grote -gedeelte van- foto waarop ik alleen iets roze en wits zie :s  :s

Als je elke dag doet wat je leuk vind....hoef je nooit meer te werken (Gandhi)

11

Ik vind het een prachtige taart..alleen kom je met de wieltjes niet ver...ze staan niet recht;)  Gelukkig hoeft de koets niet te rijden, je hebt hem echt heel erg mooi gemaakt...echt sprookjesachtig

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

12

Je hebt niet het makkelijkste voorbeeld uitgezocht, maar je hebt het er goed vanaf gebracht. :thumb: 

Jammer van de wielen, ja. Kniesoor die daar op let....  ;)

13 Laatst bewerkt door axhanneke (21-09-2010 09:23)

sandpat73 schreef:

Je hebt niet het makkelijkste voorbeeld uitgezocht, maar je hebt het er goed vanaf gebracht. :thumb: 

Jammer van de wielen, ja. Kniesoor die daar op let....  ;)

Als je naar de voorbeelden kijkt staan die ook scheef, het kan n.l. niet anders

groetjes Hanneke