1

Onderwerp: Wat een ramp dag!

Vandaag ging echt alles mis wat maar mis kon gaan :grr:  Mijn Kennie had het zondag opgegeven en de nieuwe, een Kennie Major Premier :D , kwam gelukkig dinsdag binnen. Nu mocht ik woensdag mijn 1e workshop geven, erg leuk om te doen by the way :D , dus ik had die dag niet veel tijd om wat voor te bereiden voor vandaag. Vandaag dus gauw de kapsels gebakken. Toen ik ze wilde storten bleef van de ene de helft in de bakpan zitten en de van de andere lieten de randen los! waarschijnlijk toch niet goed ingesprayd, mijn bakspray was bijna op :grr: , dus gauw een 2e ronde gebakken. Ook die kapsels waren een ramp! Uiteindelijk moest ik toch wat dus proberen te redden wat er te redden viel! Ook het bekleden ging vervolgens niet van een leien dakje, dus ik was het helemaal zat en heb maar even een pauze ingelast! Uiteindelijk is alles goed gekomen en ben ik best tevreden op mijn 1e Bob de Bouwer taart!

http://i51.tinypic.com/oa7zio.jpg
http://i55.tinypic.com/20b08w6.jpg

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

2

Re: Wat een ramp dag!

Leuk hoor!

3

leuk!

4

Leuk, lekker vrolijk!

5

Bob is echt wel keigoed,heel mooi en leuk gedaan!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Nou het lijkt wel of Bob je geholpen heeft met "opbouwen" van je mislukte kapsel, want ik zie er niets van!!!  :lol:

Wat een super leuke taart! En terecht thumbs up!
Groetjes

7

Ik vind t leukerd Rebecca!!!  :thumb:

Eén tip om het jezelf de volgende Bob makkelijker te maken, het is eenvoudiger om op de overhemd van Bob met rode kleurstof de blokjes te verven.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

Hele leuke taart, en tja, soms zit het mee en soms zit het tegen :)  :)

Kadohke schreef:

Ik vind t leukerd Rebecca!!!  :thumb:

Eén tip om het jezelf de volgende Bob makkelijker te maken, het is eenvoudiger om op de overhemd van Bob met rode kleurstof de blokjes te verven.

Hahaha...ik en verven is geloof ik niet zo'n goede combinatie :D  ;)  Leer me dat maar 9 okt. ;)  ;) Thanks voor de tip!!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!