Onderwerp: White Trash Wedding
Toch even een foto van mijn taart en cupcakes voor White Trash Wedding feestje.
Gevuld met frambozenmousse, cupcakes met champagne meringue creme. Niet super goede foto, maar ach
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » White Trash Wedding
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Toch even een foto van mijn taart en cupcakes voor White Trash Wedding feestje.
Gevuld met frambozenmousse, cupcakes met champagne meringue creme. Niet super goede foto, maar ach
Lijkt me wel appart zo'n white trash wedding Maar de taart en cupcakes zijn gelukkig gewoon schattig
Ziet er heel mooi uit,top!
& klinkt misschien heel blond maar wat is een white trash wedding
Oh gelukkig Kim,, nou voel ik me weer minder blond maar idd wat is het??? Vind je taart en CC wel heel schattig hoor maar ben benieuwd naar de topper???
Haha White trash Wedding was het thema van een feestje. Mijn beste vriendin en ik geven elk jaar een groot themafeest ter ere van onze verjaardagen ed. Dit jaar zijn we 'getrouwd' op een ordinaire manier, met veel Amerikaanse kitsch ed. Neonroze tule, gouden ballonnen, glitters, tatoeages etc
De topper heb ik ergens besteld waar ze heel veel trouwdecoratie verkochten.. Weet niet of ik hier mag linken? Jammer dat je niet kon zien hoe hard het ding glitterde
Geinig. Jullie maken er wel veel werk van zo te zien. Was vast een heel gaaf feest en je taart en cupcakes mogen er ook zijn.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » White Trash Wedding