1 Laatst bewerkt door Em (16-09-2010 19:19)

Onderwerp: yessss.. allereerste biscuit ooit perfect gelukt :-) en nu... (?)

Ik was echt benieuwd na wat drama verhalen hier op het forum gelezen te hebben. Maar het is perfect gelukt. Gewoon de aanwijzingen op de verpakking opgevolgd, 35 minuutjes in de oven, en tadaa... perfecte biscuit van 10 cm hoog, en veerkrachtig zoals ie hoort te zijn :-)

Hij is voor m'n allereerste PME les zaterdag.. Nu is het te kort dag om hem nog in te vriezen denk ik. kan ik het gewoon in plastic folie wikkelen en in de koelkast bewaren? of uit de koelkast?

2

Re: yessss.. allereerste biscuit ooit perfect gelukt :-) en nu... (?)

Gewoon buiten de koelkast in folie gewikkeld laten rusten, blijft prima in orde.

3

dank je!

4 Laatst bewerkt door Belle73 (16-09-2010 21:36)

Wat goed zeg en 10 cm hoog!
Je kan het biscuit best nog invriezen hoor..ik stop er zo ook twee in de vriezer die ik morgenochtend weer laat ontdooien..ik vind zelf een kapsel wat is ingevroren geweest prettiger werken..het ontdooien gaat overigens heel erg snel :)
Succes zaterdag!
:thumb:

5

en je kan hem makkelijker snijden, dan kruimelt hij minder en ik vind hem lekker smaken dan.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

6

Een kapsel dat je goed verpakt 24 laat liggen is altijd makkelijker om te snijden dat is zelfs de norm voor de meeste cakes en kapsels, waarom zou je invriezen als het niet nodig is?