1

Onderwerp: Het resultaat van de samenwerking tussen Katwijk&Rijnsburg

Hallo allemaal,

toen één van mijn vriendinnen vertelde dat ze ging trouwen, meldde ze meteen daar achteraan dat ik dan de bruidstaart "moest" maken. Altijd leuk natuurlijk, maar ben er wel achter dat ik dat moeilijker vind dan voor "vreemden". Ik was toch wat onzekerder :s

Een paar weken voor de grote dag mailde mijn vriendin dat ze een leuk bruidspaartje had gezien op MP met een kaal mannetje (net als haar aanstaande). Ik heb haar toen verteld dat het bruidspaartje ook geboetseerd kon worden. Ik vond het alleen niet leuk om haar jurk al voor de trouwdag te zien, dus ik heb aan Jacqueline (Glashill) gevraagd of zij het bruidspaartje wilde maken (en eerlijkheidshalve dient ook gezegd te worden dat Jac véél beter kan boetseren dan ik). Gelukkig had ze tijd en zin en zie hier het uiteindelijke resultaat. Gevuld met passievruchtenbotercreme, stukjes mango en lemoncurd.
http://i54.tinypic.com/se93cy.jpg

Het bruidspaartje kon hand-in-hand staan, maar ik durfde de armpjes niet te buigen, bang dat ze zouden breken.
http://i56.tinypic.com/4q0ei9.jpg

Knuppels en rusjes,
Kirsten

2

Re: Het resultaat van de samenwerking tussen Katwijk&Rijnsburg

Ziet er goed uit  :thumb:

Hopelijk komt mijn eigen bruidstaart er net zo uit te zien  :Y

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

3

mooie kleuren en mooi strak :Y

4

Hij is gaaf geworden!!!!

Enne ... die samenwerking kunnen we best vaker doen. Jij de taarten ... ik 't bruidspaar  :lol:  :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

5

glashill schreef:

Hij is gaaf geworden!!!!

Enne ... die samenwerking kunnen we best vaker doen. Jij de taarten ... ik 't bruidspaar  :lol:  :lol:

Nou, als je een keer hulp nodig hebt, dan weet je me te vinden. Je weet hoe mijn agenda eruit ziet :lol:  :lol:  :lol:

Knuppels en rusjes,
Kirsten

6

wat een mooie taart en wat een schattig bp!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl