1

Onderwerp: [FEEDBACK] Help, letters! Graag tips!

Hallo iedereen,

Daarnet voor het eerst een naam uitgesneden uit rolfondant... Iedereen die het al gezien heeft zegt dat het niet zo slecht is maar ik vind het wel slecht!

Wat gebruiken jullie om letters uit te halen?
Wat is het makkelijkste?

http://i52.tinypic.com/jt8c41.jpg
http://i55.tinypic.com/2006w4h.jpg

Groetjes
Isa

2

Re: [FEEDBACK] Help, letters! Graag tips!

Tappits of Clickstickletter uitstekers... heel dun uitrollen en even laten drogen, dan letters pas uitsteken.

groeten, Bianca
TAART in huis

3

Ja, ik gebruik ook uitstekers...

4

Ik heb de mijne met een aardappelmesje uitgesneden! Ik he gevloekt hoor erij!

5

Ik gebruik ook altijd uitstekers, tenzij ik een ander lettertype wil, dan snij ik ze wel uit. Sinds kort heb ik een heel scherp mesje en dat scheelt enorm!! Dus wie weet helpt dat bij jou ook. Ik vind de letters trouwens goed uit zien hoor :Y

6

Isake schreef:

Nee, een aardappelmesje is niet handig om mee uit te snijden.

Je kunt een tooltje gebruiken (daarmee kun je ook de randjes later wat glad wrijven) maar voor het snijden zou ik anders zo'n wieltje gebruiken of een paletmes (setje is voor een appel en een ei te koop bij kruidvat, action of zo en onmisbaar. Ook om de letters mee op te pakken)

7

nnicole1234 schreef:
Isake schreef:

Nee, een aardappelmesje is niet handig om mee uit te snijden.

Je kunt een tooltje gebruiken (daarmee kun je ook de randjes later wat glad wrijven) maar voor het snijden zou ik anders zo'n wieltje gebruiken of een paletmes (setje is voor een appel en een ei te koop bij kruidvat, action of zo en onmisbaar. Ook om de letters mee op te pakken)

Ja ik moet het me dringend aanschaffen! Ik doe het nu nog met wat ik in huis heb! Want ja ik wou eerst uitzoeken of ik het ging blijven doen! Want al dat geld uitgeven om dan maar 5 taarten te doen... Maar ik ben echt verslaafd!!!
Ik wil nu echt alles kopen, maar ik ga kijken of ik niet wat spullen kan vragen met de feestdagen en men verjaardag!

8

Ik gebruik ook de lettertapits. Ik vind het overigens wel knap dat je ze alleen met een mesje gesneden hebt hoor!  :thumb:

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

9

Liens schreef:

Ik gebruik ook de lettertapits. Ik vind het overigens wel knap dat je ze alleen met een mesje gesneden hebt hoor!  :thumb:

Bedankt, al is het geen werkje voor alle dagen hoor!
Ik ga dan eens kijken voor zo letteruitstekers! zal makkelijker zijn en veel tiijdbesparender ook ;-)

10 Laatst bewerkt door djehr (16-09-2010 19:58)

inderdaad letteruitstekers of tappits scheelt een hoop werk.

11

Ja het was de bedoeling te showen ook om te kijken wat jullie vonden en dan ook meteen tips te vragen

12

Ik vind het best netjes gedaan hoor :j idd gewoon uitstekers gebruiken, een andere optie is ook nog om letters te spuiten met bijv royal icing, maar dan krijg je wel een heel ander soort letter..

13

Even je titel aangepast :) (als je graag tips wilt, is het de afspraak om [FEEDBACK] in je titel te zetten)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

14

Ok bedankt Jozien!

Iedereen bedankt voor de tips allemaal... Ik zal men lijstje voor kerstmis enzo eens maken zodat de kerstman weet wat hij mag brengen  :D

15

bij patchshopgirl - koekjesuitstekers -pag 6 dat is een mega handige op mijn site bij kindertaarten kan je een voor beeld zien  ;)

succes