1

Onderwerp: ervaring biscuitmix taart en decoratie

Hallo, ik heb altijd de biscuitmix van funcakes en bestelde dat ook wel eens bij taart en decoratie. Nu krijg ik hele andere mix binnen en ik zie op de site dat ze ook geen funcakes meer verkopen. Heeft iemand ervaring met deze mix? Ik hoop positieve want ik ga anders alleen nog maar bij de leukstetaartenshop bestellen, dan weet ik zeker dat ik mijn vertrouwde mix krijg.

2

Re: ervaring biscuitmix taart en decoratie

Ik vroeg me vorige week hetzelfde af toen ik de nieuwe verpakkingen in de winkel in handen kreeg.... Volgens de dames is alles precies hetzelfde ( klopt ook wel volgens de verpakking overigens) maar is dit een eigen produkt van hen en 5 andere winkels.. ( of zoiets was het in ieder geval, ik heb een vrij selectief gehoor, hihihi)
Ik heb ook eerst maar 1 zak meegenomen om te proberen. Ben wel benieuwd naar ervaringen ermee.

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

3

Re: ervaring biscuitmix taart en decoratie

De meeste biscuitmixen verkocht in winkels/webshops in Nederland komen bijna allemaal van maar 2 of 3 verschillende fabrikanten, de basis is practisch hetzelfde.

De verpakking is meestal het grootste verschil.......
Het verschil zit hem ook vaak in de toegevoegde componenten, de ene bevat een paar kruimels meer van dit of van dat, of minder.

Het beste is gewoon uitproberen.

Ik weet niet waar EC vandaan komt, heb er ook geen ervaring mee, ik koop mijn ingredienten hier in Oostenrijk, Duitsland en Nederlands Limburg.

Laat eens horen hoe het bevalt, daar worden we allemaal wijzer van :)