Onderwerp: Ikea Papieren cupcake bakjes
heeft iemand deze wel eens gebruikt en zijn ze goed .
gr joke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ikea Papieren cupcake bakjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heeft iemand deze wel eens gebruikt en zijn ze goed .
gr joke
Staan hier nog ongebruikt in de kast dus ik lees even mee.....
Ja ikke!
Toevallig heb ik ze een paar weken terug mee laten nemen door iemand en gister ff 1tje uitgeprobeerd.
Gewoon in m'n muffin bakblik. De papiertjes zijn wat smaller en hoger dan de normale papiertjes. Dat smalle vind ik alleen maar fijn, want daardoor gaat het mooier om de cakejes zitten vind ik. En de hoogte, tja ligt er natuurlijk aan hoeveel beslag je erin doet. Bij mij bleef ie een half centimetertje hoger dan het cakeje en na het afkoelen heb ik dat omgevouwen, vond dat wel een leuk gezicht. Kan evt foto laten zien als iemand dat wil.
Ik was vandaag bij de ikea en zag dat je voor de vormpjes ook een ander bakblik had en inderdaad ze zijn langer , dus heb ik ze maar laten liggen.
Gr joke
Ik heb ze ook, maar ook het bijpassende muffinblik. Ze blijven mooi en afhankelijk van de hoeveelheid beslag blijven de cakes binnen de vorm of juist een toefje erop. Ik ben niet zo handig met foto's plaatsen, maar probeer even of dat in een nieuw topic lukt.
Grtjs
Annemieke
ja, gelukt -> klein en fijn >>>> cupcakes in ikea-papiertje
ik heb toevallig gisteren de papieren cc vormpjes gebruikt voor de traktatie van mijn dochtertje
ik vind ze super laten niet los na het bakken de cakjes zijn wat hoger en smaller van model,maar dat vind ik eigenlijk wel heel leuk
is weet eens wat anders..
hier alleen maar positief dus!
Hoi,
Heb ze vorig weekend gebruikt in een siliconen vorm van xenox: helemaal perfekt.
Doordat ze wat hoger en smaller zijn passen ze er prima in, andere merken moet ik een beetje in duwen met het risico dat ze ineens invouwen. (snap je het nog?! )
Dus: prima vormpjes, en helemaal niet duur...
Vind ze ook fijn in gebruik. In Barendrecht vaak uitverkocht, dat is wel jammer. En als ik dan nog even mag zeuren... of ze aub ook gewone witte willen maken...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ikea Papieren cupcake bakjes