Onderwerp: Foto eerste taart en en eerste keer geboetseerd
Nou hier is dan de foto van de verjaardagstaart van mijn zoontje. Hij is alleen niet helemaal geworden wat ik wilde.
Het is ook wel de eerste keer van de biscuit bakken en het zo bekleden, maar toch.
Ik ben niet tevreden over hoe hij gestapeld is en mijn marsepein scheurde en ik wilde eigenlijk ook tappits in plaats van dat ik het geschreven heb met de kleur geel tube wat ook niet staand kan maar alleen liggend.
Alleen door tijdgebrek en wat stress situaties moest ik veel dingen tussendoor doen waardoor ik steeds moest stoppen waar ik mee bezig was.
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe keuken machine gekocht, niet een kennie of zo maar een philips keukenmachine waar ook veel andere dingen bij zitten, daar brak 1 van de garde koppen af.
En mijn biscuits zijn toch wel 5 cm hoog geworden.
Maar goed ik zie de verbeter punten dus daar kan ik veel mee.
De familie waarvan niemand iets op dit gebied doet vonden hem allemaal wel erg mooi en hij was ook goed gelukt.
Ik had een gevuld met een laag banketbakkersroom met manderijntjes er op en een laag abrikozenjam,
en de andere met banketbakkersroom en zwarte bessen jam en botercreme met vanille aroma.
Ik krijg de foto alleen niet groter
Groetjes Marijke