1

Onderwerp: botercrememix van zeelandia, wie heeft hier ervaring mee?

Zelf gebruik ik altijd BC van Funcakes evenals de banketbakkersroom.

Nu heb ik banketbakkersroom van zeelandia en die is veel lekkerder, maar ben dus ook nu benieuwd of er iemand van jullie ervaring hebben met de botercrememix van zeelandia

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

2

Re: botercrememix van zeelandia, wie heeft hier ervaring mee?

Ik vind het niet zo heel erg lekker maar wanneer je patidess toevoegd of een ander smaakje is die prima.

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

3

wel met de marsepein, die is super goed.. ga zeker de banketbakkersroom ook proberen,
als ik jou was zou ik gewoon de bc. kopen en proberen!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

ik vind qua smaak niet heel veel verschil...

enneh dames, heb wat berichten verwijderd, geen reclame / klantenondersteuning voor je eigen bedrijf aub

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Ik ben benieuwd..... naar de smaak van Zeelandia maar ook naar of die ook zo vréselijk klontert als de mix van FunCakes....

Heb elke keer weer een lamme arm van het zeven, wat een kracht kost me dat....... en zo irritant...... of hebi k gewoon een 'maandagochtend restpartijtje van 2 zakkies voor mijn eigen voorraad?  :s

Eens even speuren naar die van Zeelandia....

6

annick67 schreef:

Ik ben benieuwd..... naar de smaak van Zeelandia maar ook naar of die ook zo vréselijk klontert als de mix van FunCakes....

Heb elke keer weer een lamme arm van het zeven, wat een kracht kost me dat....... en zo irritant...... of hebi k gewoon een 'maandagochtend restpartijtje van 2 zakkies voor mijn eigen voorraad?  :s

Eens even speuren naar die van Zeelandia....

Tja ik ben juist zeer tevreden over funcakes, ben juist benieuwd of die van zeelandia net zo goed is. Die kan ik namelijk sinds kort hier in schiedam kopen, dus dat zou wel mooi zijn.
Ik ga hem gewoon eens kopen en kijken of hij misschien net zo goed is of misschien wel lekkerder!

De banketbakkersroom van zeelandia en marsepein zijn in ieder geval veel beter dan die van fun cakes!

de bc-mix doe ik in een zeef, en ik ga met de bolle kant van een lepel over de zeef heen, echt zo gedaan, annick :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Zo stond ik gisteravond ook weer Tirza...... dat heeft echt beláchelijk veel moeite gekost.....  :s

Als op is wat ik nog heb staan, kijk ik wel weer verder.

9

Ik zeef helemaal niets,

ik doe de mix met banketbakkerssuiker in het water en klop 2 a3 seconden met de garde en dat is alles.

dat laat ik staan terwijl ik de boter in de machine klop en daarna doe ik de mix erbij

waarom zeven jullie???