1 Laatst bewerkt door pien1981 (15-09-2010 13:14)

Onderwerp: Naam voor website

Hallo Allemaal!!

Ik heb julllie mening nodig!! Ik ben bezig met visitekaartjes (via vistaprint) en wil graag een site maken om mijn taartjes en cupcakes te showen. Het is puur nog uit hobby waar ik af en toe wat maak op aanvraag.
Denk eraan om via docentenplein (gevonden op deze site) cursus te gaan volgen om website te bouwen. Ben bezig geweest met hyves maar het wil niet zoals ik het zou wilen... :s
Waar ik jullie mening even voor wil hebben is de naam die ik had begin ik ineens heel erg over te twijfelen. Ik wil graag een naam hebben die als het straks echt wat word ook leuk blijft.
Ik had dus Piens-pie, mijn naam is Sabrina en ben vroeger door familie e.d. lang Pien  genoemd. Mijn eigen naam is ook niet veel van te maken en wil geen taarten van Sabrina e.d. Ben mama van twee meiden die Noellle (puntjes op e) en Isa heten.
Wie kan mij misschien hiermee verder helpen? Wie heeft er misschien nog een leuk idee of zeg je die naam zou ik houden!
Ik hoor graag jullie mening!!!

Dank jullie wel!!!!  Groetjes Sabrina :)

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

2

Re: Naam voor website

*Lekkers van Pien
*Taartje van Pien
*Cake en taart van Pien

Ik houd van namen die makkelijk te onthouden én te spellen zijn.
Als ik op een verjaardag hoor over de website "DeliciouscakesbyPien" of zoiets dergelijks dan weet ik thuis niet meer hoe het heet maar vooral niet hoe ik het moet spellen. Vandaar mijn bovenstaande rijtje met ideeën.

Maar dat is mijn mening hè. Doe ermee wat je wilt.

Volg je hart...want dat klopt!

3 Laatst bewerkt door cares (15-09-2010 14:36)

PPP

(Piens Pie Perfection)

Makkelijk te onthouden, ook voor je site.

Of iets met Trippple en dan de 3 p's een ander kleur, beetje dubbelzinnig (driedubbelzinnig ;) )

4

www.one.com

daar moet je eens kijken voor het bouwen van een website...is zo easy en zo proffecioneel

heb er zelf ook een gemaakt maar dan niet voor taartjes.....kijk maar eens.

back in the world of baking !!

5

Monique: ben het helemaal met je eens dat het niet een te moeilijke naam moet zijn! Ook dat was een reden waarvan ik me afvroeg of dit wel de naam voor mij was!
Bedacht me er net een maar is me ook alweer ontschoten. Was wel in combi met die van jou! Ga nog ff hard nadenken. in ieder geval bedankt voor je reactie!!!

Cares: Ik moest m ff 2x lezen voor k m snapte!haha wel grappig. ik onthoud m ff. Dank je wel!

Seija: Ik ga straks ff kijken, hopelijk is t niet in engels want daar ben ik niet heeel goed! Thanx!!

Heeft iemand nog suggesties? Alle ideeen zijn welkom!

www.prettycakes.nl

6 Laatst bewerkt door pien1981 (18-09-2010 19:50)

Ik ben inmiddels al wat namen verder en heb een kleine selectie gemaakt:
-fantasycakesbypien of cakesfantasybypien
-keekfantazie
-pienscakesfantasy
-pienssmikkeltaart (smikkeltaart gevonden in topic) dus weet niet of ik die mag gebruiken...!
-smikkeltaartvanpien
-piensbakehouse / pienscakehouse

Alle namen zijn nog wel vrij wat ik heb kunnen checken via hostnet

Gooi je mening in groep ik hoor het graag van jullie!!

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl