1

Onderwerp: Weeltje

Hallo!

Mijn naam is, Manuela. Op forums (en ook voor vrienden) heet ik echter (bijna altijd) weeltje, dus hier ook.
Ik ben 25, werk in de ambulante begeleiding van mensen met een verstandelijke beperking.
Ben dol op mijn huisdieren: Chihuahua - indy, franse bulldog - juultje, kat - poemba, muskus schildpadjes - Joepie en emo, en mijn visjes - malawi's en guppen.
Ook ben ik dol op barcelona, lees ik graag, doe ik aan forumRPG en ben ik een filmfanaat.
Mijn favorite films ever zijn 'the nightmare before christmas' en 'interview with the vampire'.
Het muziek luisteren behoort ook to mijn favoriete dagbestedingen.. met name radio 3fm, bands als HIM, Nirvana, Korn, Savage Garden, Muse, Foofighters, apocalyptica en end of green.. etc,etc...

Voor de 16e verjaardag van mijn zusje in (2009) heb ik mijn eerste fondant taart gebakken. achteraf bezien een misbaksel van een ding.. maar toen iets waar ik ongelofelijk trots op was.
Inmiddels een heel aantal taarten verder is het einde zoek. elke gelegenheid grijp ik onderhand aan om te bakken. en langzaam lukt alles steds beter.

Nu, eigenlijk door de wens naar meer informatie me hier aangemeld.

2

Re: Weeltje

Welkom welkom en heel veel plezier met het forum en met het bakken natuurlijk!!!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

3

Re: Weeltje

Welkom, en heel veel bakplezier!