1 Laatst bewerkt door Jet1975 (13-09-2010 21:02)

Onderwerp: Mona Citroen kwarktaart

Ik zag in het bonusboekje dat de toetjes van Mona weer in de aanbieding zijn. Weet iemand wat een lekkere combinatie is met Mona Citroen kwarktaart (behalve lemon curd)? En de Mona Aardbei kwarktaart? Ik hoop dat jullie lekkere suggesties hebben :Y

2

Re: Mona Citroen kwarktaart

Botercreme... Alhoewel ik daar altijd wel een laagje Lemoncurd bij doe!
Als je in de zoekmachine zoekt kom je ook veel opties tegen wat waar goed bij past.. Ik ben zelf echt helemaal gek op Lemon dus bij mij is het echt een lemon taart dan haha!

Groetjes, Aaf

3

In de zoekmachine kwam ik alleen maar lemon curd tegen. Heb ik iets over het hoofd gezien?

4

Oh ik dacht dat ik pas geleden nog een heel topic zag waarin combi's werden genoemd.. En ook combi's met lemon. Maar ik kan niet zoeken op m'n iPhone dus kan het niet checken haha.. En daarnaast ben ik ook geen zoekkoningin ;)

Groetjes, Aaf

5

Ik combineer de citroenkwarktaart vaak met frambozen- of 4vruchtenjam, lemoncurd is inderdaad ook heel lekker!
De aardbeienkwarktaartvulling laat zich natuurlijk goed combineren met een laagje aardbeienjam  :9 !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Als je hier in de rubriek bakken en vullen kijkt staat toch bovenaan de sticky met combinaties?

Vind lemoncurd ook het lekkerst bij citroenkwark.

7

Ik had in die lijst gekeken, daar stonden de volgende vullingen:
* Laagje citroen babarois/ laagje lemoncurd
* Laagje lemoncurd, laagje citroenbavarois
* Laagje citroenkwarktaartpudding van mona / lemon curd

Verder ben ik er geen tegen gekomen. Kijk ik dan bij de verkeerde lijst? :s

8

Misschien kersenvlaaivulling?

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

9

ik heb van de week een chocoladetaart gemaakt
en die gevult met mona citroenkwarktaart pudding en
vanille botercreme

was erg lekker

Leven is het meervoud van lef.

10

ik doe er altijd zwitserseroom bij. is erg lekker

11

Ja zwitserse room of banketbakkersroom erbij!

12

Aaf schreef:

Oh ik dacht dat ik pas geleden nog een heel topic zag waarin combi's werden genoemd.. En ook combi's met lemon. Maar ik kan niet zoeken op m'n iPhone dus kan het niet checken haha.. En daarnaast ben ik ook geen zoekkoningin ;)

Tip: ik kon ook niet zoeken op m'n iphone (corrigeer.. wist niet hoe het moest  :D ), je kan scrollen in het zoekschermpje door met 2 vingers naast elkaar te 'scrollen', dan doet ie 't wel! Misschien ben je er inmiddels allaaaang achter, maar zo niet..  ;)

Ik heb de citroenkwarktaartpudding op verzoek gecombineerd met vlaaivulling tropisch fruit en ik kreeg te horen dat dit een lekkere combinatie was. Lekker fris.

14

ik al blij, dat hij weer in de reclame is, is het een oud topic.... jammer!

Groetjes, Dorothea.

:lol: Helemaal niet gezien, ik kon me al niet voorstellen dat ik deze aanbieding over het hoofd had gezien.