1

Onderwerp: Cupcake beslag laten staan

Goede morgen allemaal,

Voor mijn dochtertje ben ik cupcakes aan het bakken, ze wordt morgen 4 jaar en er moeten natuurlijk cupcakejes gemaakt worden.

Maar kan ik beslag een 30-40 minuten laten staan op het aanrecht?
Heb al gezocht maar lees alleen maar dat je buiscit beslag ongeveer een half uutje kan laten staan maar kan niets vinden over cupcakes.

Dacht eerst in de koelkast maar toen bedacht ik me weer dat de eieren en boter op kamertemp. moeten zijn, dus heb dat niet gedaan.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Gr. Corry

2

Re: Cupcake beslag laten staan

Ja hoor dat kan wel. Ik laat het niet langer dan een uur staan, maar ik maak vaak ook genoeg voor 4 ladingen en laat het tussendoor staan. Wel even een folie'tje erover en voordat je weer de vormpjes gaat vullen even doorspatelen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

He, bedankt voor je snelle reactie. Heb net maar de lading erin geschoven, ze staan nu te bakken en ze komen mooi omhoog. Ik zet altijd zo'n netje over m'n spullen heen, hoe noem je dat, een klamboe maar dan in het klein :D Maar idd. een stukje folie werkt natuurlijk ook prima. Stom dat ik daar niet zelf op ben gekomen :grr: Nou, de kids kunnen morgen lekker smullen.

Bedankt!!

4

ooww goede tip.. weet ik dat ook weer !

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties