26

Re: Workshop Wavy bij Kwebbeltje gevolgd

Hij is hartstikke mooi !!

Groetjes, Conny

27

Ik vind het eindresultaat prachtig. Gave bloemen erop. Plaatje in zijn totaliteit  :Y .
Ook ik heb genoten van de leerzame middag, bedankt ook voor de gezelligheid.
groetjes Annemarie

28

anstart schreef:

Ik vind het eindresultaat prachtig. Gave bloemen erop. Plaatje in zijn totaliteit  :Y .
Ook ik heb genoten van de leerzame middag, bedankt ook voor de gezelligheid.
groetjes Annemarie

Ik vond het ook heel erg leuk en gezellig..zo leerzaam weer en zo ontzettend leuk!! (had ik al leuk gezegd ;)?) Jij ook bedankt!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

29

prachtig :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

30

Heel erg mooi!

Wat ik mij altijd afvraag... leg je die reepjes van de onderste taart nou helemaal tot het midden van de taart? Of net tot daar waar die onder het taartkarton verdwijnt? Het lijkt mij eigenlijk netjes tot het midden.. voor als de bovenkant er afgaat, maar is die dan niet beschadigd?

31

ik persoonlijk doe die reepjes altijd pas na het stapelen. en  niet tot in het midden. ten eerste komt in het midden alles altijd samen dus wordt dat te hoog/ te veel marsepein of fondant om lekker te zijn. ten 2e ziet een stapeltaart er onder de stapel eigenlijk nooit al mooi meer uit, dit omdat er deuvels in zitten (gaten) en je ook altijd al een beetje botercreme of icing ziet. maar voor mij ziet een taart er na de eerste messnede er al niet meer uit  :s
bij een eerdere taart van mij, een enkellaags met ook van die randjes had ik het ook niet tot het midden gedaan omdat je dan toch niet mooi uitkomt. daar had ik dan in het midden roosjes op gedaan.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

32

Moooie taart!  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

33

Wat geweldig vind ik deze ook weer.  Heel netjes gemaakt,en leuke kleurtjes ook. Ik wil ook zo graag een wavy maken. Maar sta op de reservelijst (2de) bij Suuz via een taartwinkel in Dordrecht. En anders moet ik toch echt naar Zoetermeer. Maar ja dat autorijden he.

Groetjes Bianca

Groetjes Bianca Wolst

34

Bianca Wolst schreef:

Wat geweldig vind ik deze ook weer.  Heel netjes gemaakt,en leuke kleurtjes ook. Ik wil ook zo graag een wavy maken. Maar sta op de reservelijst (2de) bij Suuz via een taartwinkel in Dordrecht. En anders moet ik toch echt naar Zoetermeer. Maar ja dat autorijden he.

Groetjes Bianca

Hey..die workshop van Suuz ga ik volgen in Dordt de 24e oktober...Ben benieuwd of ik je dan tegenkom!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl