1

Onderwerp: cupcake toefjes recepten en hoe?

hoi

ik vraag me af hoe jullie zulke mooie toefjes op jullie cupcakes krijgen en of iemand een lekkere recept heeft.

als ik toefjes spuit zijn ze niet zo scherp (als je begrijpt wat ik bedoel haha)

heb een kinderfeestje en die willen ook toefjes spuiten...

alle hulp welkom

Happiness is a CAKE!!

2

Re: cupcake toefjes recepten en hoe?

Spuitmondje 2D / 1M - Meringue creme...
Dan krijg je mooie scherpe toeven.. (absoluut geen uitzakkers)  :lol:

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

3

die spuitmondjes heb ik helaas niet...
kan het nu even ook niet kopen... de 22ste pas. en de verjaardag is 2 dagen later... dus ik red het niet :(

Zou ik het van iemand kunnen lenen?

heb er 3 stuks van nodig

Happiness is a CAKE!!

4

Je kan ook gewoon zo'n spuitzak kopen bij bijvoorbeeld de marskramer daar zitten een aantal spuitmondjes bij waarmee je ook goed toeven kunt spuiten ;)

5

Tessa92 schreef:

Je kan ook gewoon zo'n spuitzak kopen bij bijvoorbeeld de marskramer daar zitten een aantal spuitmondjes bij waarmee je ook goed toeven kunt spuiten ;)

yup.. ook fijn om mee te oefenen vind ik... ben je niet zo duur uit en kan je toch eens kijken hoe dat werkt.. want ik vin dhet niet zo HEEL makkelijk hoor hahah

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

6

Euhm... je kunt toch ook gewoon tegen de kinders zeggen dat dat niet kan op het feestje?? Want nu ga je iets doen dat je nog niet goed beheerst en waar je de spullen niet voor hebt. Of begrijp ik het verkeerd? Als wij een kinderworkshop hebben (liever niet O-)), dan hebben we een beperkt aantal mogelijkheden, zoveel extra wensjes hebben kinderen toch meest niet?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

dat hebben ze wel.. maar ik heb een banketbakker bij me... dus op naar de marskramer

Happiness is a CAKE!!

8

als je een banketbakker hebt heeft die toch vast wel spuitmondjes en weet van hoe je toefjes maakt?!

9

etmc schreef:

als je een banketbakker hebt heeft die toch vast wel spuitmondjes en weet van hoe je toefjes maakt?!

En recepten zal dan ook geen probleem zijn ...toch ? :think:

10

Toefjes worden met metalen spuitmondjes altijd scherper dan met plastic spuitmondjes..misschien heb je daar ook wat aan voor als je straks gaat bestellen?

11

bedankt meiden

Happiness is a CAKE!!