1

Onderwerp: 3d car cruiser wilton

Hoi,

Volgende maand moet ik een auto maken.. nou heb ik de mal van wilton maar nog nooit gebruikt... Mn vriezer is helaas niet groot genoeg anders had ik nu al wat geprobeerd maar dan kan ik het niet bewaren tot eind oktober haha..

Wie van jullie heeft deze mal wel eens gebruikt.. hoeveel mix (funcakes) gebruik je hiervoor...

alle tips zijn welkom!!

thnx alvast..

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

2

Re: 3d car cruiser wilton

Inhoud meten door er water in te doen en dan in een maatbeker te gieten of te wegen.
Uit de FAQ: per halve liter 1 ei en dan verder recept /mix zoals je gewend bent.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Tom Poes schreef:

Inhoud meten door er water in te doen en dan in een maatbeker te gieten of te wegen.
Uit de FAQ: per halve liter 1 ei en dan verder recept /mix zoals je gewend bent.

Ja dat snap ik maar het komt toch altijd anders uit dan je verwacht.. vandaar dat ik graag jullie ervaring hierover wil weten
:-D

4

niemand tips??

5

Ik begrijp je niet helemaal, want als er 10 mensen in dezelfde vorm een taart bakken met gelijke hoeveelheid beslag kan het nog anders uitvallen door de soort oven, de temperatuur van de oven, de plaats van de vorm in de oven,  je mixer enz.
Als je taart te hoog wordt kan je de bolling er toch altijd af snijden?

Ik heb de vorm zelf niet, dus kan je vraag verder niet als een ervaringsdeskundige beantwoorden!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"