1

Onderwerp: [FEEDBACK!] 3D tractortaart

O meiden help me :lol:
Ik heb n opdracht voor n jongetje die 3 wordt. Doe maar iets met een tractor zei z'n moeder.
Natuurlijk wil ik ook eens 3D proberen.
Nu heb ik t volgende geproduceerd, maar wat moet er nou nog bij?
Er komt ook nog een aanhanger maar wat vinden jullie tot nu toe van mijn trekkertje? :rolleyes:  :think:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IITZHRTT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SM8QLPCI.jpg

Alvast bedankt voor het reageren!

2

Re: [FEEDBACK!] 3D tractortaart

Ik vind hem super mooi!!

-------------------------
Groetjes Chantal

3

Knap hoor, zou wel wat fellere kleurtjes gebruiken achter in de aanhanger..voor bijv dieren of groenten die je erin gaat stoppen..
voor de rest TOPPIE

4

Ik vind 'em heel leuk! Alleen mis ik iets bij de banden. Tractorbanden hebben normaal zo'n profiel erop. Volgens mij zou je met de zoekfunctie wel moeten kunnen vinden hoe je zo'n profiel maakt...

Ik vind hem prachtig voor je eerste 3D  :thumb: . en de banden hebben idd meer profiel, maar ik vind ze zo veel leuker :D (een band heeft namelijk ook geen ster in het midden  ;)  en dat vind ik hier ook leuker). Heel netjes dus... en ik denk dat het jongetje het helemaal prachtig gaat vinden :)

Groetjes Joyce
Een gezellige taart is de moeite waard!

6

Leuk hoor !! vind het zo knap hoe je de hoek op de moterkap zo mooi strak krijgt met fondant.....

is daar ook een trucje voor.....?

gr seija

back in the world of baking !!

7

Dankjewel allemaal.
Ja ik heb de trekker wat 'speelser' gehouden, de banden heb ik wel met een mesje wat profiel gegeven, maar dat zie je niet op de foto.
Een trucje heb ik niet voor t fondant, ik vond het nog wel lastig om het strak er omheen te krijgen.
De aanhanger is ook bijna af, zal straks de foto plaatsen als ie compleet is :Y

8

Ben benieuwd naar de tractor + aanhanger combinatie.....
Leuk bedacht hoor !!!!

Hoeveel laags heb je hem gevuld, ik neem aan dat de cabine niet gevuld is of toch wel ??

back in the world of baking !!

9

Ja hoor alles is gevuld met slagroom en jam, ik zal nu een topic openen met de aanhanger en tractor! :)