Onderwerp: oplossing voor grote taarten vervoer (prijzig, dat wel)
Ik kwam dit tegen.
Het lijkt een mooie oplossing om je taart mee te vervoeren,
maar duur is het wel.
Kim
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » oplossing voor grote taarten vervoer (prijzig, dat wel)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kwam dit tegen.
Het lijkt een mooie oplossing om je taart mee te vervoeren,
maar duur is het wel.
Wow, ziet er geweldig uit.
Maar idd erg duur.
En vast nog niet in nl te verkrijgen.
Gr, Miriam
geweldig ik ga ze gelijk bestellen
geweldig ik ga ze gelijk bestellen
Ha, als ze nou ietsie pietsie goedkoper waren, zou ik ze in alle maten willen hebben Maar goed, dat wordt zelf knutselen
Ja super, zo'n paal door je taart!
Is toch zelf ook wel in elkaar te knutselen, dit spul heb je ook bij schilderszaken (hobbyschilderen hè, niet de muur sauzen )
Ja super, zo'n paal door je taart!
Is toch zelf ook wel in elkaar te knutselen, dit spul heb je ook bij schilderszaken (hobbyschilderen hè, niet de muur sauzen )
Idd!
Dit moeten wij creatievelingen (met soms nog handige mannen ook) zelf kunnen knutselen!
Ga er eens even over nadenken...
Ik ga deze zeker aan mijn man laten zien ,hij is erg handig
En toch denk ik dat het met onze biscuittaarten niet zou werken...
omdat die wat slapper zijn en de laag m'pein / fondant minder dik, kunnen onze taarten niet zo goed 'paaldansen'.... denk dat ze eraf scheuren als je de box echt op zijn kant houdt.
Maar uhh wanneer ik een stapeltaart maak stop ik dubbele taartkartonnetjes tussen de gestutte lagen....kweenie hoor, of ;t dan wel zomakkelijk werkt...?
Maar uhh wanneer ik een stapeltaart maak stop ik dubbele taartkartonnetjes tussen de gestutte lagen....kweenie hoor, of ;t dan wel zomakkelijk werkt...?
In het instructiefilmpje gaat hij door 14 kartonnetjes heen
Maar wat een geld zeg!!
In het instructiefilmpje gaat hij door 14 kartonnetjes heen
HIJ GING ZELFS DOOR 20 KARTONNETJES HEEN!!!!!!!
GAAF DING!!
Groetjes Darlene
En toch denk ik dat het met onze biscuittaarten niet zou werken...
omdat die wat slapper zijn en de laag m'pein / fondant minder dik, kunnen onze taarten niet zo goed 'paaldansen'.... denk dat ze eraf scheuren als je de box echt op zijn kant houdt.
je moet m natuurlijk niet echt op zijn kant houden maar als er een karton doorzit zou het toch moeten kunnen of zie ik het verkeerd?
Jeetje wat duur. En ik vind het zonden dat er dan een gat in je taart komt. Moet je dat weer op de plaats van bestemming geen verstoppen.
poppetje erop, weg gat
Maar je gaat zo'n 'paal' toch niet door je taart heen jassen..??????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » oplossing voor grote taarten vervoer (prijzig, dat wel)