Re: Simpeltaartje
Ja,ik bedoel de bustierre.Er staat alleen een watermerk in van Emine.
Maar het is nog vroeg en ga zo nog even gluren.
Als Emine het goed vond,dan bied ik mijn excuus aan.
Dan heb ik niets gezegd.Sorry
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Simpeltaartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja,ik bedoel de bustierre.Er staat alleen een watermerk in van Emine.
Maar het is nog vroeg en ga zo nog even gluren.
Als Emine het goed vond,dan bied ik mijn excuus aan.
Dan heb ik niets gezegd.Sorry
Sorry,ik had dit niet gelezen.
Deze workshops worden gegeven i.s.m. Turkishdelightcakes.com
Nogmaals excuus.
Ik ga niks doen zonder toestemming van ander
Zo ben ik niet en geeft niks snap je reactie wel want zijn genoeg mensen helaas wel zo
En voor de andere waar ik nog geen reactie over geven iedereen denkt er anders over ben gelukkig niet de enigste die vroeg is met alles workshops enz maar heb er nu al paar gegeven en ze zijn allemaal heel aardig en enthousiast. De grotere workshops ga ik samen met Emine geven (samen zijn we sterk:P) en over de bruidstaarten de bruidsparen waren blij met mij en de taart dus... Ja sorry denk dat voor iedereen discussie punt zal zijn iedereen kijkt er anders tegen aan. Maar zou wel fijn zijn als iedereen elkaar ook in zijn waarde laat of iemand al jaren bakt of net 1 dag. Ik ga andere mensen ook niet beneden halen het gaat erom of je een goed product afleverd en dat doe ik.
Groetjes
Ik snap t eigenlijk ook niet zo....
Wel van je taartjes hoor,snap heel goed dat je die zoveel mogelijk wilt maken om te oefenen,oefenen,oefenen, maar dat kan ook door ze weg te geven of te maken tegen kostprijs + een beetje extra. Dat van die workshops en bruidstaarten daar snap ik echt niks van.
Ik lees dat je amper 3 maanden geleden je allereerste taart gemaakt hebt zonder hulp van iemand anders en ik vind eerlijk gezegd dat je nog heel veel moet oefenen. Als iemand bij je komt voor een workshop verwachten ze wel wat te leren op de workshop,maar als je zelf net begonnen bent heb je juist zelf nog een hele hoop te leren en ik vraag me af hoe je iemand anders iets kunt bijbrengen over iets waar je zelf nog niet zoveel over weet. Verder vind ik ook dat een bruidstaart helemaal perfect moet zijn... t is tenslotte de mooiste dag uit iemands leven en daar moet alles perfect zijn...daarvoor zijn je taarten in mijn ogen gewoon nog te "slordig". als ik jou was zou ik idd eerst mijn website helemaal perfect maken..een portfolio opbouwen met mooie foto's en de teksten aanpassen en heel veel oefenen in de tussentijd.ps dit is niet lullig bedoelt ofzo hoor...ik snap t alleen gewoon niet...
Ik vind dat je heel veel durf hebt om al workshops te geven. Ik zou je wel de tip willen geven om foto's van een veel betere kwaliteit op je site te zetten. Persoonlijk haak ik snel af als ik zulke wazige foto's op een site zie.
Ja de foto's ben ik het echt helemaal mee eens ben daar samen met de persoon die me website maakt al mee bezig maar helaas kost het wat langer de tijd dan dat ik had verwacht aangezien er nog meer gaat gebeuren Maar de foto's zullen beter worden .
Dankje voor de tip!
Maar zou wel fijn zijn als iedereen elkaar ook in zijn waarde laat of iemand al jaren bakt of net 1 dag. Ik ga andere mensen ook niet beneden halen het gaat erom of je een goed product afleverd en dat doe ik.
Groetjes
Ik vind niet dat ik je niet in je waarde laat in mijn post hoor en ik vind ook niet dat ik je naar beneden haal. Ik zeg gewoon dat ik me er over verwonder dat je nu al workshops gaat geven terwijl het zo al moeilijk is om iets over te brengen op anderen (ik ben activiteitenbegeleidster dus een beetje verstand heb ik daar wel van ) laat staan als je zelf ook nog niet precies weet hoe en wat....en wat betreft die bruidstaarten...ik ben een perfectionist en zou alles tot in de puntjes verzorgd willen hebben op mijn grote dag die ik,als t goed is, maar 1 keer in mijn leven meemaak...maar ook daar geldt...zoveel mensen zoveel smaken zoveel meningen...dus tja...
Net even je site bekeken en het is duidelijk dat je enorm enthousiast bent Alleen vind ik persoonlijk je taarten niet strak genoeg om te verkopen of workshops te geven, maar er zijn er al meer geweest die dat vinden. Ook al ben je nog zo enthousiast: je voldoening wordt echt groter als je strakkere taarten aflevert en je een gevorderde bakster bent. Ik schrok een beetje van bepaalde taarten en boetseersels en dat is jammer, want ik kan me voorstellen dat sommige mensen geen bestelling bij je doen. En ik neem aan dat je dat wel graag wilt. Lekker oefenen dus!
Goede morgen...
Fairydust iedereen heeft zo z'n eigen mening over van alles en nog wat. Dus ook over wat jij doet. Je taartjes zijn leuk, en lekker Dat weet ik toevallig uit ervaring Ik vind dat je het goed doet! En er zijn ook nog andere mensen die daar zo over denken.. En dat zijn niet alleen je vrienden en familieleden!
Ik zeg je; ga vooral zo door!
Goede morgen...
Fairydust iedereen heeft zo z'n eigen mening over van alles en nog wat. Dus ook over wat jij doet. Je taartjes zijn leuk, en lekker Dat weet ik toevallig uit ervaring Ik vind dat je het goed doet! En er zijn ook nog andere mensen die daar zo over denken.. En dat zijn niet alleen je vrienden en familieleden!
Ik zeg je; ga vooral zo door!
Wel fijn dat je man het zo voor je opneemt...
Is mijn man niet
vriend...?
Een vriend ja
Die blijkbaar door had dat het niet zo leuk is voor mij zulke reacties van sommige terwijl ik er zoveel tijd en energie en alles insteek en me best doe en ook positieve klanten al heb maar goed heb niet zo zin meer in discussie's of wat dan ook eigenlijk.
Weet je, ik vind het WWW ook eigenlijk niet bedoeld voor deze discussie. Hoewel je alle soorten van feedback kan verwachten als je hier iets toont, denk ik dat het verstandig is het nu alleen over de website zelf te hebben
Een vriend ja
Die blijkbaar door had dat het niet zo leuk is voor mij zulke reacties van sommige terwijl ik er zoveel tijd en energie en alles insteek en me best doe en ook positieve klanten al heb maar goed heb niet zo zin meer in discussie's of wat dan ook eigenlijk.
je doet ook zeker je best!
en ik zie wel degelijk dat je er veel tijd en moeite in steekt.
maar dat is denk ik niet wat de meiden hier bedoelen.
ik vind persoonlijk dat je gewoon zelf moet weten wat je doet.
als jij gelukkig bent, en je klanten ook, zie ik het probleem niet.
maar feit is wel dat anderen een mening mogen hebben.
en velen hier steken die niet onder stoelen of banken!
zie de reacties hier maar als opbouwende kritiek,
en uiteindelijk bepaal jij natuurlijk wat je ermee doet.
Weet je, ik vind het WWW ook eigenlijk niet bedoeld voor deze discussie. Hoewel je alle soorten van feedback kan verwachten als je hier iets toont, denk ik dat het verstandig is het nu alleen over de website zelf te hebben
sorry Marianne, die had ik nog niet gelezen.
Misschien moet je niet als een aanval zien maar als gewoon een paar goede tips...
Als mensen een reactie geven komt het altijd anders over als dat ze het face to face zouden zeggen...je ziet de uitdrukking op iemands gezicht niet.
Persoonlijk denk ik ook dat je misschien beter kan wachten met workshops totdat jullie (jij en Emine) het beter onder de knie hebben.
Ik weet niet hoelang je zelf al bezig bent met het maken van taarten maar ik weet dat Emine er nog niet zo heel lang mee bezig is.
Groetjes
Georgette
In de krant (lokaal krantje van Tiel) zag ik een taartenbakster adverteren met bruidstaarten en meer; Simpeltaartje. Dat ben jij toch? Maar hier schrijf je dat je bruidstaarten liever aan anderen over laat? Snap ik wel, want je bent ten slotte nog de basis aan het leren. Haal je jezelf daarom niet heel veel op de hals door zo'n advertentie?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Simpeltaartje