Onderwerp: eieren en water op kamertemperatuur?
Moeten de eieren en het water dati k gebruik voor de biscuitmix op kamer temperatuur zijn of maakt dat niet uit?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » eieren en water op kamertemperatuur?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Moeten de eieren en het water dati k gebruik voor de biscuitmix op kamer temperatuur zijn of maakt dat niet uit?
aangeraden word de eieren even te verwarmen in een bakje met warm water, zodat ze niet meer koud zijn of het water warm moet zijn geen idee.
eieren hoeven niet eens in de koelkast bewaard te worden.. die zijn dan toch al op kamertemperatuur.
en dat kleine beetje water haal ik gewoon uit de kraan.
bedankt!!!
Ik leg de eieren altijd wel zo'n 10 minuten in warm water (niet gekookt, maar wel goed warm!) en ook gebruik ik redelijk warm water.
Oh.. En ik mix altijd eerst 4min de eieren en het water.. Dan de mix erbij en nog 4 min mixen en dan nog 2 minuten op de laagste stand. Zo krijg ik mooie hoge kapsels!
Ik leg de eieren in warm water, gebruik ook warm water voor de mix, en ik verwarm de RVS kom. Werkt perfect!
Mijn huis is zodanig koud dat in de herfst en winter zelfs kamertemperatuur te koud is! Gevolg: altijd koude eieren en koude RVS kom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » eieren en water op kamertemperatuur?