1 Laatst bewerkt door chocotoetje (13-09-2010 16:09)

Onderwerp: [FEEDBACK] schaap!

ik heb vanmiddag deze zitten boetseren.
het moeten een aantal kleintjes worden voor op cc's.
wat vinden jullie?

en ow ja... ik hou mijn wiite marsepein nooit mooi wit, ik was regelmatig mijn handen, maak mijn ondergrond regelmatig schoon, en toch komt er telkens weer iets op...
iemand tips?

nja... eerst maar eens de foto's :)

http://i139.photobucket.com/albums/q306/sandra_van_overeem/P1050558.jpg?t=1284387643

http://i139.photobucket.com/albums/q306/sandra_van_overeem/P1050561.jpg?t=1284387643

http://i139.photobucket.com/albums/q306/sandra_van_overeem/P1050560.jpg?t=1284387643

ik heb er ook nog een manneke bij gemaakt:

http://i139.photobucket.com/albums/q306/sandra_van_overeem/P1050563.jpg?t=1284390417

http://i139.photobucket.com/albums/q306/sandra_van_overeem/P1050562.jpg?t=1284390417

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: [FEEDBACK] schaap!

Ik vind hem heel schattig!

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

3

Ik vind hem leuk!! :thumb:
En tips om je wit wit te houden heb ik niet voor je. :nooo

Groetjes Gerien

4

Ik vind hem/ haar erg schattig. Ik zou alleen het hoofdje/ gezichtje wat meer huidskleur maken.

En een tip voor de pluisjes e.d. Ik heb gemerkt dat als ik mijn handen aan de gewone handdoek afdroog meer pluisjes aan mijn handen heb dan wanneer ik keukenpapier gebruik om te drogen. Nog beter zou aan de lucht drogen zijn maar dat duurt zo lang.... :lol:

Volg je hart...want dat klopt!

5

Schattig zeg! En dé tip heb ik niet want ik heb steeds hetzelfde probleem helaas :think:

6 Laatst bewerkt door chocotoetje (13-09-2010 15:40)

mniek schreef:

Ik vind hem/ haar erg schattig. Ik zou alleen het hoofdje/ gezichtje wat meer huidskleur maken.

En een tip voor de pluisjes e.d. Ik heb gemerkt dat als ik mijn handen aan de gewone handdoek afdroog meer pluisjes aan mijn handen heb dan wanneer ik keukenpapier gebruik om te drogen. Nog beter zou aan de lucht drogen zijn maar dat duurt zo lang.... :lol:

bedankt voor je tip/ mening, maar ik vind dit bruine juist wel leuk :D

en die handdoek, ja ik gebruik idd al geen handdoek, maar een theedoek, die pluist niet nl...

ow ja... een jongetje heeft meestal geen roze strikje, dus het is een haar...  :lol:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

7

chocotoetje schreef:
mniek schreef:

bedankt voor je tip/ mening, maar ik vind dit bruine juist wel leuk :D

en die handdoek, ja ik gebruik idd al geen handdoek, maar een theedoek, die pluist niet nl...

Kleuren zijn persoonlijke smaak...haha.

Enne theedoeken pluizen ook.

8

mniek schreef:

Enne theedoeken pluizen ook.

:think: hmm, ik heb altijd geleerd van niet, zou t dan toch daar aan liggen....

9

Moet je je theedoek maar eens over een glazen ruit halen. Dan zitten er geheid pluizen aan je ruit!

10

Hij is erg leuk!!!!!

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

11

Wauw leuk zeg!
Erg schattig, ik zou ze zo laten.
Glazendoek een idee?? Volgens mij heb je dan minder pluis....

Have a Nice day!

12

TE schattig!!

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

13 Laatst bewerkt door reneebr (13-09-2010 16:14)

Of even je handen met handalcohol insprayen en zo aan de lucht drogen, gaat heel snel...

Maar alsnog, ik heb ook nog steeds last van pluisjes...
Heb ook ooit gehoord dat zwarte kleding meer pluisjes afgeeft... of was het nou dat die meer opvallen? Weet het niet meer, iig was zwart not done haha

Edit:

Wat ik eigenlijk wou typen was:

Wat ontzettend leuke schaapjes! Heb je ze wollig gemaakt met een spons? Of heb je een andere goede tip voor mij :) :Y

14

Ik vind ze echt superlief... En over dat witte geen tips want ik heb ook al hetzelfde....

15

reneebr schreef:

Of even je handen met handalcohol insprayen en zo aan de lucht drogen, gaat heel snel...

Maar alsnog, ik heb ook nog steeds last van pluisjes...
Heb ook ooit gehoord dat zwarte kleding meer pluisjes afgeeft... of was het nou dat die meer opvallen? Weet het niet meer, iig was zwart not done haha

Edit:

Wat ik eigenlijk wou typen was:

Wat ontzettend leuke schaapjes! Heb je ze wollig gemaakt met een spons? Of heb je een andere goede tip voor mij :) :Y

ik draag licht grijs vandaag, dus dat zal het ook niet zijn denk ik... :(

enne... ik heb ze wollig gemaakt met een (nieuwe uiteraard) tandenborstel! werkt prima!

16

schattige schaapies!! :Y  En inderdaad wat Mniek ook zegt, niet je handen aan de theedoek drogen. Geeft echt pluizen hoor. Ik heb altijd een doos tissues naast me staan daar droog ik mijn handen aan af. Helpt echt!

17

leuk!

18

ik vind ze héél leuk!!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

19

heel erg leuk  en ik gebruik handschoenen als ik met werk en tot nu toe geen pluisjes :lol: