1

Onderwerp: bruidstaart voor mijn dochter

Hier de bijzondere bruidstaart voor mijn dochter.
Gemaakt van langevingers en mokkacreme op haar verzoek.
Afgezet met chocolade fondant en lint en zelfgemaakte rozen.
Mijn 2e taart ooit en ik heb alleen maar positieve reacties gehad dus best trots  :D

http://94.100.118.53/1014500001-1014550000/1014535601-1014535700/1014535698_5_RoGl.jpeg
http://94.100.118.106/996150001-996200000/996188001-996188100/996188076_5_7j_6.jpeg

2

Re: bruidstaart voor mijn dochter

Wat een mooie, originele taart  :thumb:

3

Ja wat moet je hier opzeggen....

Gewaagd...
Trendy....
Anders.....

:thumb:

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

4

héél apart!  :)   wat heb je precies gedaan? lange vingers en mokkacreme door elkaar gemengd of.....? en bovenop vlokken? en hoe smaakt dat  :9  :9 ??

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

5

mooi die foto vanaf de bovenkant

6

Virine schreef:

héél apart!  :)   wat heb je precies gedaan? lange vingers en mokkacreme door elkaar gemengd of.....? en bovenop vlokken? en hoe smaakt dat  :9  :9 ??

je legt een laag langevingers neer daar smeer je moccacreme op dan weer een laag langevingers en dan weer mocca daarna garneer je het met hagelslag en ik heb in dit geval chocokrullen gebruikt omdat dit wat mooier staat.
Het is wel de bedoeling dat je het een nachtje laat intrekken zodat de langevingers zacht worden.
Deze taart maakte ik altijd voor de verjaardag van mijn kinderen die vonden/vinden het echt heerlijk.

7

orginele taart en hij klinkt lekker  :thumb:

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

8

Mmmm klinkt lekker!

9

Wat leuk om zo'n familietraditie om te kunnen zetten in een bruidstaart! En dan nog zo mooi verwerkt :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

het is echt een plaatje, wat een supersmakelijke en prachtige taart !!

Groetjes, Conny

11

Wat een originele bruidstaart en wat een eer om dit te mogen maken voor je dochter.

Ik zou echt stijf staan van de stress, zeker als het mijn tweede taart zou zijn, maar jij hebt het er prima vanaf gebracht.  :thumb:

12

Wauw ik vind hem heel erg mooi

En wat lief dat je de taart die je vroeger maakte nu als bruidstaart voor je dochter mag maken, mooie gedachte..

Groetjes Eline

13

sandpat73 schreef:

Wat een originele bruidstaart en wat een eer om dit te mogen maken voor je dochter.

Ik zou echt stijf staan van de stress, zeker als het mijn tweede taart zou zijn, maar jij hebt het er prima vanaf gebracht.  :thumb:

het was idd heel erg stressen heb er ook zo'n 6 uur over gedaan .
maar had wel al 2x een oefentaartje gemaakt en daar waren mijn collega's ook heel blij mee  :D

14

wipneus schreef:

Wauw ik vind hem heel erg mooi

En wat lief dat je de taart die je vroeger maakte nu als bruidstaart voor je dochter mag maken, mooie gedachte..

het was een hele eer om dit te mogen doen en een verjaardag was nooit compleet zonder langevingertaart.
het is op zich heel simpel je hebt geen oven nodig maar oooh zo lekker hihi

15

WOW, geweldig. Wat een impact maakt dat, fantastisch

16

Wat moet dat bijzonder zijn om de taart voor je dochter te mogen maken....
Mooie foto van boven af zeg, en de taart klinkt echt verrukkelijk  :Y

17

Mooi gedaan! En het zier er heerlijk uit!

Groetjes Bianca

18

:9 Jammie en ook nog MOOI ook :P

Liefs Samantha

19

heel apart en lijkt me lekker.....
mooi gedaan zeg!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

20

Wow, wat een supermooie originele taarten zeg... en wat een eer om dit te mogen maken voor je dochter..!! super mooi gemaakt...  :thumb:

En nog gefeliciteerd met je dochter's huwelijk!!!!

A chocolate in the mouth is worth two on the plate