Onderwerp: weet iemand iets over kaugomballenautomaat -taart
weet iemand hoe je de kaugomballenautomaat taart maakt en waar de benodigheden te koop zijn????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » weet iemand iets over kaugomballenautomaat -taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weet iemand hoe je de kaugomballenautomaat taart maakt en waar de benodigheden te koop zijn????
Heb geen antwoord voor je, wel je topic-titel van wat inhoud voorzien
http://www.womansday.com/Recipes/Gumball-Machine-Cake
Anders zelf even googelen op `how to gumball machine cake`.
Ja hoor, dat weet ik wel!!!
Heb er namelijk eentje met mijn dochter gemaakt en hier op het forum geplaatst!
Maar omdat we nu heel druk bezig zijn met verdere ontwikkelingen voor de Taart & Trends beurs ga ik onze werkwijze nog niet verklappen.
Wat een leuke link katja, die kende ik nog niet! Gelijk even rond geneust!
ja waarom reageer je dan zo,vraag toch of iemand het weet.
gr
gr
Hoeft niet zo aanvallend hoor!!
Wat een leuk idee, ben al benieuwd naar je eindresultaart
gr
ze zegt toch dat ze het weet, daarom hoeft ze het nog niet met iedereen te delen!
Daar vraag je ook niet om, je hebt antwoord op je vraag.
Op de Taart & Trends beurs geven wij een demo in snowglobe cakes en de kauwgomballenautomaat. Wij zullen dan ook werkbeschrijvingen met materiaal verkopen.
Dus best logisch dat we (met al die weken voorbereiding ) nu nog niks uit de doeken doen!
pcreations schreef:ja waarom reageer je dan zo,vraag toch of iemand het weet.
grze zegt toch dat ze het weet, daarom hoeft ze het nog niet met iedereen te delen!
Daar vraag je ook niet om, je hebt antwoord op je vraag.
ja ok nu is het me wel duidelijk,het kwam voor mijook niet vriendelijk over vandaar zo,n reactie sorry anneke.
ik hoop dat je me na de beurs meer wilt vertellen en waar ze alles verkopen.
gr p
ja ok nu is het me wel duidelijk,het kwam voor mijook niet vriendelijk over vandaar zo,n reactie sorry anneke.
ik hoop dat je me na de beurs meer wilt vertellen en waar ze alles verkopen.
gr p
ik heb hem ook al meerdere keren gemaakt, is een groot succes onder de kinderen (zou dat iets te maken hebben met de kauwgomballen ). Ik gebruik een hamsterloopbal voor de ballen en de cake komt uit de giant cupcake pan van Wilton, maar dan ondersteboven gezet. Voor de rest je eigen creativiteit er op loslaten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » weet iemand iets over kaugomballenautomaat -taart